Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 174.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1678315

Treyarch heeft het steeds over een hele uitgebreide Create-a-Class mode. En ze hebben het ook steeds over uitgebreide Player Personalisation. Misschien een mogelijkheid om je eigen Multiplayer Character te maken?

Geplaatst:
comment_1678332

Treyarch heeft het steeds over een hele uitgebreide Create-a-Class mode. En ze hebben het ook steeds over uitgebreide Player Personalisation. Misschien een mogelijkheid om je eigen Multiplayer Character te maken?

Ja, dat zou wel kunnen, maar dat gaat in mijn opzicht iets te ver. Het is een First-Person-Shooter je ziet je armen alleen maar en dan zou het gekkenwerk zijn om nu mijn hele Character te verheerlijken. Dit is mijn mening hé het kan ook best cool worden maar dit zie ik nog niet echt zitten.

Ik vind alles goed als het maar niet à la Modern Warfare 2 word.

Bewerkt: door Lionel-Andres-Messi

Geplaatst:
comment_1678458

Ja, dat zou wel kunnen, maar dat gaat in mijn opzicht iets te ver. Het is een First-Person-Shooter je ziet je armen alleen maar en dan zou het gekkenwerk zijn om nu mijn hele Character te verheerlijken. Dit is mijn mening hé het kan ook best cool worden maar dit zie ik nog niet echt zitten.

Ik vind alles goed als het maar niet à la Modern Warfare 2 word.

Wat dacht je van pak kunnen wisselen? Dat je groen aan kan doen voor in de bossen en bruin voor de woestijn? Dat is toch niet verkeerd lijkt mij.

Bewerkt: door shotyoudie

Geplaatst:
comment_1679142

Mooie site. Iets minder moois. Geen Nuke, en als je een Harrier haalt en die maakt bijvoorbeeld kills tellen ze niet voor je killstreak. ;(

Dat vind ik net een groot pluspunt. Anders gaat iedereen nogal snel in een hoekje kruipen terwijl de Harrier z'n werk doet en haal je zonder moeite een Chopper Gunner of Nuke. Nu zal dat moelijker zijn en zal een Nuke veel zeldzamer zijn. :)

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_1679151

Mooie site. Iets minder moois. Geen Nuke, en als je een Harrier haalt en die maakt bijvoorbeeld kills tellen ze niet voor je killstreak. ;(

Dat vind ik net een groot pluspunt. Anders gaat iedereen nogal snel in een hoekje kruipen terwijl de Harrier z'n werk doet en haal je zonder moeite een Chopper Gunner of Nuke. Nu zal dat moelijker zijn en zal een Nuke veel zeldzamer zijn. :)

Nuke's komen niet meer in Black Ops.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1703237

Weer meer van hetzelfde, en het lijkt dat de (vele) overpowered kilstreaks er weer in zitten. Waarschijnlijk gaan er veel mensen zijn die zich weer laten vangen door Activision en dit gaan kopen. Wel niet gaan klagen als de mappacks dan weer €15 kosten, want dat is nu al zeker. Ik blijf wel bij COD4

Geplaatst:
comment_1703238

welke over powerede killstreaks zitten erin dan? Die bestuurbare auto ofzo zorgt voor alleen maar damage volgens mij, in dat filmpje kreeg hij namelijk een hitmarker.

Geplaatst:
comment_1703257

Maar over die Camera; ik hoop dat dat een soort sentry gun is die je ergens neer kan zetten en dan kan zien of er iemand loopt, das gewoon ziek ! En trouwens die L96 sniper is ook wel ziek :OO

Bewerkt: door shotyoudie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.