Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 176.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1796558

Dit spel verdwijnt bij mij voor eeuwig in de kast. Kut spel.

Lag, hackers, noobtubers, backrapers, campers, running knifers nemen de overhand weer.

Dat was bij MW2 ook al, waarom denk je nou dat het anders zou zijn bij BO? :7

Overigens ben je zelf ook een backraper (door zelf onrealistisch rond te gaan ramboën, zoals je zelf aangegeven hebt te doen)

Hihi, had je weer een lage k/d ratio?

Geplaatst:
comment_1796559

Ik heb de laatste dagen het meeste last van noobtubers. Blijkbaar zit ik ook geregeld in servers met hackers omdat ze vaak zeggen "Hacker" of zo, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Vandaag had ik ook wel een lagg-dag, maar ik vermoed dat dat is omdat ik de verkeerde servers gejoind ben of zo.

De rest weet ik eigenlijk niet echt was het betekend :$. Nou ja, ik ga het iig nog wel blijven spelen :puh:. Ondanks dat vind ik het nog steeds een leuk spel, en ja... Iedereen schiet op de manier die voor hem/haar het makkelijkst is. En voor sommigen is dat door de 'noobtuben' of zo.

Geplaatst:
comment_1796561

Volgens mij roepen mensen vaak "hacker" simpelweg omdat ze ownen of omdat ze op een ongelukkige manier lagde. Is bij mij wel eens gebeurt in MW2, begon iemand tegen mij te schreeuwen dat ik een hacker was, terwijl ik een lage k/d ratio had (0.7 ofzo, weet ik veel), ergens op de helft van de lijst stond qua punten, en ik hem nog maar nét kon ownen.

Geplaatst:
comment_1796564

@ Hayte: Nee, viel wel mee. Had altijd wel rond de 3.00

Maar je word doodgegooid met die lijers die het nodig vinden om te noobtuben.

Edit: Dit waren zeker hackers want in het hoofdmenu kon je niet stemmen op de mappen en ingame in de killcam zag ik:

Dat hij voor me stond terwijl toen ik aan het lopen was voordat ik dood was niemand zag. Ik zou hem recht in de ogen moeten hebben gekeken.

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_1796693

Ik speel de laatste tijd alleen maar Hardcore S&D.

Mijn class is dan als volgt:

AK74U met Silencer

Semtex

2 x Flashbangs

Camera

Epic. Zet je camera op B, zet clanmaat z'n camera op A... weet je altijd als iemand gaat planten, en ondertussen kills maken. :)

Geplaatst:
comment_1796974

Ik wou eens kijken naar die site die op die afbeeldingen staan waar iedereen zijn class had ingemaakt... En ik vond zonet iets over Double XP. Ik weet eigenlijk niet of dat een betrouwbare site is, maar hij ziet er toch zo uit :puh:.

http://blackops.digitalwarfare247.com/news/double-xp-announced-podcast

Geplaatst:
comment_1796982

Ik wou eens kijken naar die site die op die afbeeldingen staan waar iedereen zijn class had ingemaakt... En ik vond zonet iets over Double XP. Ik weet eigenlijk niet of dat een betrouwbare site is, maar hij ziet er toch zo uit :puh:.

http://blackops.digi...nounced-podcast

Die website is zeker betrouwbaar. Het double XP-weekend is ter ere van de release van de nieuwe mappack voor de Xbox 360, die later ook naar de andere platformen komt. Toch zal je ook op de PC en de PS3 dubbel zoveel XP verdienen dit weekend.

Geplaatst:
comment_1797064

Alla de hyves van JD2020

@UrLastTarget Second Chance is no longer effective against Shotguns - a shotgun can kill you outright now, even if you run Second Chance.

En snipers laat hij weer achterwegen hea, met een shotgun kogel ben je dood, agreed, maar met een sniperkogel (zeker die van de L96A1) ben je ook dood, en het gebeurd misntens 1 keer in een game dat ik wel eens een hitmarker krijg waarbij ik vrijwel zeker wist dat die op de borst was..

Geplaatst:
comment_1797071

http://blackops.digi...nounced-podcast

Die website is zeker betrouwbaar. Het double XP-weekend is ter ere van de release van de nieuwe mappack voor de Xbox 360, die later ook naar de andere platformen komt. Toch zal je ook op de PC en de PS3 dubbel zoveel XP verdienen dit weekend.

wow is da heel het weekend?

Geplaatst:
comment_1797110

Mooi een double XP-weekend :)

Heb al een tijdje geen BO gespeeld door de gebruikelijke dingen: Lag, Noobtubers, campers, spawnkillers enz.

Maar weten jullie of er ooit een double XP-weekend voor MW2 is geweest?

Want dat kan ik me niet herinneren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.