Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 174.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1715511

Aangezien mijn vrienden hem gaan kopen zal ik hem ook wel gaan kopen, tenzij er nog andere grote releases zijn in die week/maand. :puh:

Assassins Creed Brotherhood komt ook een week (?) later uit.

Geplaatst:
comment_1715569

Ik snap niet wrm treyarch zich er mee gaat bemoeien. Mrja kopen? Tuurlijk!al ge-preorderd

Bedoel je dat je niet snapt dat Treyarch met Call of Duty aan de slag gaat? Want ze hebben al twee andere delen gemaakt.

Geplaatst:
comment_1716129

Ik snap niet wrm treyarch zich er mee gaat bemoeien. Mrja kopen? Tuurlijk!al ge-preorderd

Bedoel je dat je niet snapt dat Treyarch met Call of Duty aan de slag gaat? Want ze hebben al twee andere delen gemaakt.

Welke dan??

Geplaatst:
comment_1716207

De Multiplayer ziet er echt wel vet uit. Je kan een camera plaatsen, je kan met een autootje rijden dat ontploft, als je goed kijkt is de Red Dot Sight een smiley, er is een rare soort knife waarmee je een mes kan schieten (huh?), crossbow met ontploffende pijlen, noem maar op!

Vandaag zou er trouwens ook een full multiplayer reveal zijn, maar ik heb nog geen filmpje er over gezien...

En nog één :D

Bewerkt: door Axelectric_

Geplaatst:
comment_1716224

Welke dan??

Ze hebben zelfs al 3 delen op hun naam staan. Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3 en Call of Duty: World at War, wat in mijn ogen echt een toppertje was. Ik snap niet dat iedereen zo'n probleem heeft met Treyarch, er is niets negatiefs over te melden.

Geplaatst:
comment_1716332

Welke dan??

Call of Duty 3 en Call of Duty (5) world at war.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.