Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 175k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1811883

Je hebt Kino Der Toten (zit standaard al in de game vanaf het begin), dan heb je Five (speel je vrij door het verhaal uit te spelen), dan heb je Dead Ops Arcade (soort arcade mode speel je vrij door DOA in te tikken op de kleine monitor in de kamer waar je opgesloten zit) en Ascention krijg je door de First Strike map pack te kopen. :puh:

Geplaatst:
comment_1811991

Gister heeft een vriend van mij level 30 gehaald en nog wat duizend kills op Kino der toten. Het nuttige van deze map zijn de grote ruimtes, je hebt bijna altijd ruimtes om te ontsnappen. Sowieso als je een paar rondjes rent in het theater komen al die zombies achter je aan. thumbsup2.gif

Geplaatst:
comment_1811996

Gister heeft een vriend van mij level 30 gehaald en nog wat duizend kills op Kino der toten. Het nuttige van deze map zijn de grote ruimtes, je hebt bijna altijd ruimtes om te ontsnappen. Sowieso als je een paar rondjes rent in het theater komen al die zombies achter je aan. thumbsup2.gif

Ik kom anders wel vaak vast te zitten met die zombies :puh:. Maar misschien is dat omdat ik nog niet de juiste tactiek ken.

Geplaatst:
comment_1811998

Ik kom anders wel vaak vast te zitten met die zombies puh2.gif. Maar misschien is dat omdat ik nog niet de juiste tactiek ken.

Speel je dan alleen? Want in het eerste gedeelte moet je een aantal deuren open maken. Als je dan met vrienden speelt krijg je al met moeite het gespaarde geld bij elkaar... als je alleen speelt moet je wel een hele goede tactiek gebruiken. ( + alle 4 de ramen controleren ).

Geplaatst:
comment_1811999

Je hebt Kino Der Toten (zit standaard al in de game vanaf het begin), dan heb je Five (speel je vrij door het verhaal uit te spelen), dan heb je Dead Ops Arcade (soort arcade mode speel je vrij door DOA in te tikken op de kleine monitor in de kamer waar je opgesloten zit) en Ascention krijg je door de First Strike map pack te kopen. :puh:

Dus je moet steeds een map uitspelen voor een nieuwe? MUV die van de verhaallijn , die heb ik zelf :puh: ,mijzelf is five nog nooit helemaal gelukt ( Als er altans een einde is )

Bewerkt: door davedavy

Geplaatst:
comment_1812005

Je hebt Kino Der Toten (zit standaard al in de game vanaf het begin), dan heb je Five (speel je vrij door het verhaal uit te spelen), dan heb je Dead Ops Arcade (soort arcade mode speel je vrij door DOA in te tikken op de kleine monitor in de kamer waar je opgesloten zit) en Ascention krijg je door de First Strike map pack te kopen. puh2.gif

Dus je moet steeds een map uitspelen voor een nieuwe? MUV die van de verhaallijn , die heb ik zelf puh2.gif ,mijzelf is five nog nooit helemaal gelukt ( Als er altans een einde is )

Nee, Kino Der Toten zit standaard als map in de game, Five speel je vrij door verhaal uit te spelen en Dead Ops krijg je door '' DOA '' in te typen bij de computer @ main menu. blij.gif

Geplaatst:
comment_1812574

Ben bijna al weer 7e prestige. Heb vandaag mijn record verbroken. Most kills in een match, de teller staat nu op 54, eerst stond ie op 51. Nuketown 24/7 is wel leuk, maar je moet het niet te vaak achter elkaar spelen.

Ja, inderdaad. Nu Prestige 10 lvl 40.

Geplaatst:
comment_1812588

Ben bijna al weer 7e prestige. Heb vandaag mijn record verbroken. Most kills in een match, de teller staat nu op 54, eerst stond ie op 51. Nuketown 24/7 is wel leuk, maar je moet het niet te vaak achter elkaar spelen.

Wat is dat precies? "nuketown 24/7 " :$ , trouwens hoe stap ik ookal weer uit die stoel? :duh:

Trouwens , als ik DOA typ, krijg ik een game, insert a coint?

Bewerkt: door davedavy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.