Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 175k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1818848

Pro?

1300722042-360.jpg

WTF, hoe heb je dat geflikt. Volgens mij heb je dit aangepast met Photoshop puh2.gif

Dit is niet normaal. Welke Game-mode?

Dedicated servers waarschijnlijk met andere regels dan op de consoles.

Geplaatst:
comment_1818872

24/7 Nuketown server, demolition of HQ of welke vrij lang durende game mode dan ook, de chopper en hind killstreak en dwaze tegenstanders die te lui zijn om hun anti air uit te halen.

Als het dit is: ik haat van die kerels die op 24/7 nuketown servers zitten met hind of chopper killstreaks en achteraf nog lopen pronken met hun aantal kills ook.

Als het dit niet is, dan hoor ik graag hoe je 't wel geflikt hebt.

Geplaatst:
comment_1819069

Nee, Nee en nee :)

Met devmaps(Voor moderators: Dit is legaal en niet bannable!). Kan je doen in combat mode met vrienden of zonder. Als je een devmap laat kan je alle codes gebruiken: Godmode, jezelf wapens geven (Minigun) of wapens met alle mogelijke attachments:

Ak74u met dualclip, red dot, silencer en grenade launcher :)

112075069-4.jpg

Geplaatst:
comment_1819468

Sorry , net even bo gedaan , waarom zijn er opeens zoveel noobs, volgens mij allemaal kinderen van 10 die menen dat ze "stoer" zijn , tot last van de "echt"gamers.

Geplaatst:
comment_1819478

Sorry , net even bo gedaan , waarom zijn er opeens zoveel noobs, volgens mij allemaal kinderen van 10 die menen dat ze "stoer" zijn , tot last van de "echt"gamers.

Inderdaad, er zijn ook veel noobtubers. Ben overigens alweer 8e Prestige level 9. :tu:

Geplaatst:
comment_1819642

Inderdaad, er zijn ook veel noobtubers. Ben overigens alweer 8e Prestige level 9. thumbsup2.gif

Gebruik dan flak jacket (pro) met marathon (pro) dan ren je ze er zo uit en dan doen die noobtubes amper damage.

Geplaatst:
comment_1819883

Inderdaad, er zijn ook veel noobtubers. Ben overigens alweer 8e Prestige level 9. :tu:

Je bent verslaafd :t

Kom ik aan met mijn level 18 :$ Ik moest alweer opnieuw beginnen wegens nieuw profiel en wat ik op een anderhalve maand heb gedaan op CPLX, doe ik nu op 2 dagen met Teka :7

Geplaatst:
comment_1819907

Ik ben nu lvl 10 1e prestige :D

En heb ook vanmiddag de verhaallijn uitgespeeld, alles op regular en laatste 2 missies op recruit, omdat t me niet lukte.

MP5k met rapid fire is echt de bom voor low level :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.