Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 175k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1825635

Heeft iemand wat tips voor de Ballistic Knife? :)

Gebruik de schiet knop om hem af te schieten.

Mallerd, je meent het? :7

Ja. Als je nou wat meer informatie gaf over wat je wilt bereiken met de Ballistic Knife gaf ik niet zo'n dom antwoord.

Geplaatst:
comment_1825790

Gewoon wat tips over hoe je dat wapen gebruikt.. Ik raak bijna nooit iemand, ook al staan ze bijna op 1 meter afstand. :7

Aimen op het grootste gedeelte van zijn lichaam. Heb je de meeste kans om te raken.

14th Prestige lvl 50. Vanmiddag voor laatste keer prestigen! Eerst moet ik voetballen om 8 uur. :zz:

Geplaatst:
comment_1825805

Nog 8 levels en dan eindelijk eerste prestige in. Ik voel al dat ik beter wordt :bier:

(Nou jij, Flokkert :t) :$

Jij kreeg hulp van een vriend van je. :$

Hij heeft me van 29 naar 32 geholpen. Da's niet veul :$

De rest heb ik allemaal gedaan. Veel challenges :klap:

Geplaatst:
comment_1825851

Gewoon wat tips over hoe je dat wapen gebruikt.. Ik raak bijna nooit iemand, ook al staan ze bijna op 1 meter afstand. :7

Aimen op het grootste gedeelte van zijn lichaam. Heb je de meeste kans om te raken.

14th Prestige lvl 50. Vanmiddag voor laatste keer prestigen! Eerst moet ik voetballen om 8 uur. :zz:

Hoe jij zosnel levelen ? :eten:

Geplaatst:
comment_1825860

14th Prestige lvl 50. Vanmiddag voor laatste keer prestigen!

No-Life! Ik ben zelf level 45 dacht ik, afgelopen week had ik een toetsweek, daarnaast als ik speelde was het zo'n 24/7 noobtube/second chance/ lagg abuse lobby.

Geplaatst:
comment_1826139

Als je met ze tweeën speelt krijg je veel meer xp maar dan moeten ze allebei het goed doen want dan heeft het geen zin XD

Volgens mij krijg je geen XP als je splitscreen doet? Ik bedoel dan wel speler 2 (Bijv. TekaLoca BE(1))

Bewerkt: door TekaLoca

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.