Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 175k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1834530

Eergister gehaald.

Gister de verhaallijn uitgespeeld. Moet zeggen dat ik binnen 1 klap verslaafd ben. Weliswaar was het verhaal vaag, maar het zat boordevol met spectaculaire scènes, zoals de Russian Roulette, Castro, Sergei met zijn pikhouweel & nog veel meer.

Nu wachten op online! Want ja, woensdag was het toch dat PS3 weer online ging ?

Geplaatst:
comment_1834547

Eergister gehaald.

Gister de verhaallijn uitgespeeld. Moet zeggen dat ik binnen 1 klap verslaafd ben. Weliswaar was het verhaal vaag, maar het zat boordevol met spectaculaire scènes, zoals de Russian Roulette, Castro, Sergei met zijn pikhouweel & nog veel meer.

Nu wachten op online! Want ja, woensdag was het toch dat PS3 weer online ging ?

Het moet vaag zijn, je bent namelijk gehersenspoeld. Het is dan niet handig om alles de duidelijk te laten.

Geplaatst:
comment_1834565

Ik zit hiernet nog eens wat BO te spelen, joint er een hacker de server. M60, wat in het rond schieten en niets dan headshots. Ik schuil achter die vault deuren op nuketown omdat z'n M60 daar niet door kan schieten, maar IK word gekicked omdat ik te lang niet bewogen heb en de hacker kan vrolijk verderspelen. :clown:

Geplaatst:
comment_1834698

Ik kreeg gisteren een challenge genaamd Bank Shot toen ik met een tomahawk iemand vermoordde, nu weet ik niet waarom ik dit kreeg. Normaal krijg je bij een tomahawk kill gewoon +50 XP voor Scalper, toch?

Geplaatst:
comment_1834717

Ik kreeg gisteren een challenge genaamd Bank Shot toen ik met een tomahawk iemand vermoordde, nu weet ik niet waarom ik dit kreeg. Normaal krijg je bij een tomahawk kill gewoon +50 XP voor Scalper, toch?

Dan is hij via via gegaan...

Geplaatst:
comment_1834726

Dan is hij via via gegaan...

Met andere woorden: de tomahawk is op één of andere manier ergens tegen gebotst en heeft dan een tegenstander getroffen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.