Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 176.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1846939

Goede keus :bier:

Overigens ben ik de laatste tijd steeds in het positief op BO. Speelstijl beetje aangepast en nu gaat het vlotjes :puh:

BO is een leuk spel. Alleen word laatste tijd weer verneukter door die noobtubers :cab:

Geplaatst:
comment_1847050

Goede keus :bier:

Overigens ben ik de laatste tijd steeds in het positief op BO. Speelstijl beetje aangepast en nu gaat het vlotjes :puh:

BO is een leuk spel. Alleen word laatste tijd weer verneukter door die noobtubers :cab:

Flack Jacket Pro voor de win!

Geplaatst:
comment_1847131

naar mijn mening vond ik toch MW2 beter dan BO, ik bedoel in MW2 kun je echt nog quickscope, heb je leukere killstreak rewards en perks, meer wapens.

im MW2 kun je gwn een mooi quickscope make zonder dat je in de lens kijkt, en in BO kijk je soms gwn al 5 sec in die lens richt je midde op iemand ze kop, en dan schiet je gwn ver mis.

maar de zombie mode in BO wint van mij wel!

dit was gwn mijn mening ^^

edit: MW3 08-11-11

hallo,

ik wilde graag weten wanneer deze voor de PS3 uitkomt, overal stond 3 juni mar toen was hij er nog niet in de PS Store,

of kwam hij miss later omdat er onderhoud was op de store die donderdag ochtend op 2 juni voorbij was? of is er gwn nog geen release datum voor de PS3?

als een van iemand dat weet, zou ik dat heel fijn vinden.

Geplaatst:
comment_1847147

naar mijn mening vond ik toch MW2 beter dan BO, ik bedoel in MW2 kun je echt nog quickscope, heb je leukere killstreak rewards en perks, meer wapens.

im MW2 kun je gwn een mooi quickscope make zonder dat je in de lens kijkt, en in BO kijk je soms gwn al 5 sec in die lens richt je midde op iemand ze kop, en dan schiet je gwn ver mis.

maar de zombie mode in BO wint van mij wel!

Dat kan wel in Black Ops het is alleen veel moeilijker, om er voor te zorgen dat de échte snipers alleen kunnen quickscopen. Ok, je zit wel iets langer in de scope, maar zeker geen seconde ofzo.

Geplaatst:
comment_1847181

hallo,

ik wilde graag weten wanneer deze voor de PS3 uitkomt, overal stond 3 juni mar toen was hij er nog niet in de PS Store,

of kwam hij miss later omdat er onderhoud was op de store die donderdag ochtend op 2 juni voorbij was? of is er gwn nog geen release datum voor de PS3?

als een van iemand dat weet, zou ik dat heel fijn vinden.

Over wat praat je eigenlijk?

Geplaatst:
comment_1847191

Aha, eerst praatte hij over MW3 dus het is een best verwarrende post..

@GTAisgang: Er is (volgens mij) nog steeds geen releasedatum gegeven voor Escalation op PlayStation3. Ze zijn wel al uit voor PC..

ow sorry over me dubbel post, ik wist zeker dat ik op new topic had gedrukt :)

maar had ik denk ik op edit gedrukt

Geplaatst:
comment_1847220

De mappack werd toch uitgegeven voor PC en PS3 tegelijk? :?

In BO moet je L96A1 met Variable Zoom nemen, gaat net iets beter imo. :bier:

Bewerkt: door Axelectric_

Geplaatst:
comment_1847230

Ben ik niet met je eens, ik vind L96A1 Extended Mags of iig zonder scope het beste. :)

Het is net wat je gewent bent, ik ga dan ook voor ext. mags, en voor close range kan je beter een variable zoom nemen :) Omdat deze wat sneller scoped. :dans:

Geplaatst:
comment_1847244

Ben ik niet met je eens, ik vind L96A1 Extended Mags of iig zonder scope het beste. :)

Het is net wat je gewent bent, ik ga dan ook voor ext. mags, en voor close range kan je beter een variable zoom nemen :) Omdat deze wat sneller scoped. :dans:

Je kan ook gewoon beasten met een Spaz, waarom snipen? Eigenlijk is snipen verkloot door die quick scope hype. Ik wil CoD4 snipen terug!

Geplaatst:
comment_1847254

Je kan ook gewoon beasten met een Spaz, waarom snipen? Eigenlijk is snipen verkloot door die quick scope hype. Ik wil CoD4 snipen terug!

dat was ook nice, maar in MW 1 doet veel mense non scopen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.