Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 176.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1847275

Nee! Rot op met al dat montage gesnipe! Ik wil dat niet meer! Dat is het probleem wat ik tegen snipen heb! Dat iedereen montages wilt gaan maken, en dat als je rushend aan het snipen bent al wordt uitgescholden laat staan als je als sneaky sniper gaat snipen. Ze moeten bans geven aan mensen die constant 360s doen!

Geplaatst:
comment_1847289

Nee! Rot op met al dat montage gesnipe! Ik wil dat niet meer! Dat is het probleem wat ik tegen snipen heb! Dat iedereen montages wilt gaan maken, en dat als je rushend aan het snipen bent al wordt uitgescholden laat staan als je als sneaky sniper gaat snipen. Ze moeten bans geven aan mensen die constant 360s doen!

Wow! Rustig aan, makker! Wat maakt het uit. Als ze gaan 360e is het juist makkelijker voor jou om te killen. Heb ik zelf maar al te goed gemerkt afgelopen dagen.. :cab:

Geplaatst:
comment_1847301

en!?!?!, al draai ik een 360 quickscope. dat mag ik toch zelf weten.

ik heb er altijd een hekel aan dat ik geknifed word, en jij aan snipers dan hoef je het niet zo te zeggen dat je het "haat"

Geplaatst:
comment_1847420

In BO moet je L96A1 met Variable Zoom nemen, gaat net iets beter imo. :bier:

Ben ik niet met je eens, ik vind L96A1 Extended Mags of iig zonder scope het beste. :)

Het is net wat je gewent bent, ik ga dan ook voor ext. mags, en voor close range kan je beter een variable zoom nemen :)Omdat deze wat sneller scoped. :dans:

Dat bedoel ik nu net. :bier:

Geplaatst:
comment_1847543

Goede keus :bier:

Overigens ben ik de laatste tijd steeds in het positief op BO. Speelstijl beetje aangepast en nu gaat het vlotjes :puh:

BO is een leuk spel. Alleen word laatste tijd weer verneukter door die noobtubers :cab:

Echt? Ik kom ze bijna nooit tegen. Op de pc toch niet allesinds.

Nog 5 levels verwijdert van prestige 15 btw. :D

Geplaatst:
comment_1847557

Als je het over noobtubers hebt moet ik eigenlijk gelijk aan Modern Warfare 2 denken. Iets waar ik mij op dit moment aan erger is de mensen die bij jou spawnplek gaan rondlopen. Als je veel Demolition speelt staan de spawnplekken eigenlijk bijna vast. Iedereen spawnt in een vast gebied. dan heb je constant van die gasten 'die denken dat ze pro zijn' die dan daar gaan rondlopen en iedereen lopen te spawnkillen. Daar erger ik me echt aan.

Geplaatst:
comment_1847612

Jep, op het eerste gezicht lijkt het fake. Kameraad van me klas liet het zien. Maar als je die Backstabbers ziet. Das echt sick. Maar daar heeft Treyarch al wat aan gedaan ze ergens anders laten spawnen telkens. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.