Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 175k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1849665

Campers heb je in elke gamemode en map wel. Iets waar ik me echt aan erger zijn backrapers.. Ik speel zelf veel Demolition en daar gaan ze dan altijd bij jou spawnplek rondlopen.

Spawnkillen is goed om je ratio omhoog te brengen. 't Is wel kut als het tegen je wordt gebruikt. En dat van backrapers; we doen het toch allemaal bij elkaar dus wat is het probleem? :puh:

Wat heb ik spijt van die Mappacks..

Campers..

Jij omschrijft precies waar ik mij ook nu (heb ik vanmiddag gekocht) bij Escalation aan dooderger.

Echt he :7

Geplaatst:
comment_1849667

In het begin campen er altijd veel mensen, omdat ze de maps nog moeten leren kennen, maar ik ben het met TekaLoca eens dat in Escalation er véél meer campers zijn dan in de andere maps.

Bewerkt: door jimmiefitz

Geplaatst:
comment_1849672

Campers heb je in elke gamemode en map wel. Iets waar ik me echt aan erger zijn backrapers.. Ik speel zelf veel Demolition en daar gaan ze dan altijd bij jou spawnplek rondlopen.

Juistem. Zo vreselijk..

Geplaatst:
comment_1849742

Het dloaden van de packs duurt lang, ik meot er nu nog 2 van escaltion en dan nog first trike, maar die kennen ook wel ffies wachten

Je weet dat je alleen de gene hoef te downloaden waarbij de code gelijk is aan de code op de zijkant van jou hoesje?

Geplaatst:
comment_1849752

Vandaag een clan match binnen 10 minuten even afgehandeld. Normaal duurt het 3 kwartier maar vandaag was het iets korter. Wel hadden we de verkeerde match geaccepteerd, het was Hardcore 2vs.2 demoliton ipv. "Core"

Geplaatst:
comment_1849945

Het dloaden van de packs duurt lang, ik meot er nu nog 2 van escaltion en dan nog first trike, maar die kennen ook wel ffies wachten

Je weet dat je alleen de gene hoef te downloaden waarbij de code gelijk is aan de code op de zijkant van jou hoesje?

Nee, en ik ben ook te lui om mijn hoes te zoeken

Geplaatst:
comment_1850016

Een week geleden heb ik First Strike gekocht, en toen stond er tussen de playlists (Waar je Core enz kan kiezen) First Strike. Nu ik gisteren Escalation gekocht heb staat er Escalation en First Strike is nergens meer te bespeuren... Hoe kan ik nu nog op maps van First Strike spelen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.