Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 175k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1853036

Ja, de 74u werd ook generfd, klopt geen ene hol van, vind hem nog steeds overpowered. Bij de Famas moeten ze de ingebouwde Rapid Fire eruit halen. Maar de Galil is alles behalve overpowered, meer recoil en minder damage. Als ze die ook nog gaan patchen kan je aan de gang blijven.

Geplaatst:
comment_1853395

Ik heb een probleem, ik kan nooit connecten met een vriend van me op Black Ops... Bij andere vrienden lukt het wel, behalve bij hem.

Iemand een oplossing?

Staat je NAT-Type op Strict? Zoja, dan is dat het probleem.

Nee die staat op open...

Geplaatst:
comment_1854414

Ik heb een probleem, ik kan nooit connecten met een vriend van me op Black Ops... Bij andere vrienden lukt het wel, behalve bij hem.

Iemand een oplossing?

Heb hier precies hetzelfde probleem. Bij al m'n andere vrienden heb ik wel eens een match samen gespeeld, maar bij mijn neef lukt het niet om samen een game te joinen.. Telkens krijgt hij of ik de error 'Game is not available.' maar bij al de andere werkt het wel. Ligt dit dan aan zijn NAT-type?

Verheugde me om de Escalation mappack te kopen, dan zie je de trailer van Annihilation en ben ik direct weer gesteld op die mappack. :7

Bewerkt: door R-fl3x

Geplaatst:
comment_1854422

Iemand een oplossing?

Heb hier precies hetzelfde probleem. Bij al m'n andere vrienden heb ik wel eens een match samen gespeeld, maar bij mijn neef lukt het niet om samen een game te joinen.. Telkens krijgt hij of ik de error 'Game is not available.' maar bij al de andere werkt het wel. Ligt dit dan aan zijn NAT-type?

Verheugde me om de Escalation mappack te kopen, dan zie je de trailer van Annihilation en ben ik direct weer gesteld op die mappack. :7

Ze overdrijven gewoon met de map packs. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.