Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 174.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1857316

Ik heb de Hardened Edition, het is een speciale uitvoering van Black Ops: Met daarin: Een Steel Black Ops Box. Een Medaille met Emblem van Black Ops. En WaW zombie maps. Veel is het niet. Maar het is de moeite waard. ;)

PS: (Ik spaar special editions dus voor mij is het de moeite waard .:D )

Geplaatst:
comment_1857445

Ik heb dit spel nou een week ongeveer, en pfffff, wat ben ik hier slecht in zeg. Dit is zo'n beetje mijn eerste FPS ooit in mijn leven, heb online altijd meer deaths dan kills. Het is een kwestie van oefenen denk ik. Ik haat de single player trouwens, maar ik heb hem toch maar gedaan om even aan de controls etc. te wennen.

Geplaatst:
comment_1857536

Ik heb dit spel nou een week ongeveer, en pfffff, wat ben ik hier slecht in zeg. Dit is zo'n beetje mijn eerste FPS ooit in mijn leven, heb online altijd meer deaths dan kills. Het is een kwestie van oefenen denk ik. Ik haat de single player trouwens, maar ik heb hem toch maar gedaan om even aan de controls etc. te wennen.

Dat had ik gezien. Aangezien je K/D ook niet heel goed is. Maar gewoon oefenen en soms misschien even Combat Training te oefenen! :tu:

Geplaatst:
comment_1857581

Ik was ook slecht begonnen en Black Ops is ook weer mijn eerste FPS maat ik ben nu best goed geworden al zeg ik het zelf. Toen mijn ratio 0.74 was moest er gewoon verandering komen en sindsdien ben ik goed beginnen spelen. Mijn ratio is nu omhooggebracht naar 1.11. Deed er maar 2 prestiges over om het te doen :)

EDIT: K/d ratio 1.12. Prestige 4 lvl. 47 nu :)

's Morgens Chopper gehaald op Array. Match eindigde 27-6, zonet weer Chopper gahaald op Firing Range en match eindigde daar 17-0 voor mij :7

Bewerkt: door TekaLoca

Geplaatst:
comment_1857864

Daarnet 70-9 met drie Chopper Gunners en één keer Attack Dogs. Spijtig dat mijn Choppers snel werden neergehaald en mijn derde kreeg ik pas op het einde van de match dus ik heb er geen kills mee kunnen halen. :7

Nuketown 24/7 FTW

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.