Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 176.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1903837

Leuk gemaakt, gebruik je de Tiger camo veel?

Uhmm nee niet echt, ik gebruik(te) vaak golden camo voor de wapens waar ik het op had anders geen camo of de simpelere zoals Red. Maar nu speel ik MW3, maar als de lagg etc. niet gefixed wordt ga ik gelijk Black Ops spelen zodra ik 10th Prestige ben!

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1917126

Goed idee, dat ben ik nu ook weer aan het doen. De maps in Modern Warfare 3 zijn niet veel bijzonders, in Black ops zitten wel een aantal slechte maps. Maar de maps die tof zijn zijn de beste in de Call of Duty serie, daar heeft Treyard zich echt in overtroffen tegen over Modern Warfare 2. De nieuwe Killstreaks vind ik ook niet veel spannends in Modern Warfare 3, geef mij de oude killstreaks maar. Niet dat ik Modern Warfare 3 negatief in het daglicht wilt zetten hoor, ik speel de game nog volop. De geweldige singleplayer en surival mode plus de betere wapens zijn toch wel het hoogte punt in die game voor mij.

Geplaatst:
comment_1917129

Goed idee, dat ben ik nu ook weer aan het doen. De maps in Modern Warfare 3 zijn niet veel bijzonders, in Black ops zitten wel een aantal slechte maps. Maar de maps die tof zijn zijn de beste in de Call of Duty serie, daar heeft Treyard zich echt in overtroffen tegen over Modern Warfare 2. De nieuwe Killstreaks vind ik ook niet veel spannends in Modern Warfare 3, geef mij de oude killstreaks maar. Niet dat ik Modern Warfare 3 negatief in het daglicht wilt zetten hoor, ik speel de game nog volop. De geweldige singleplayer en surival mode plus de betere wapens zijn toch wel het hoogte punt in die game voor mij.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er hetzelfde over denk. In MW3 ontbreekt iets dat wel in BO zit, en wat BO dus ook leuker maakt (ook al heb ik het nu al maanden niet meer gespeeld :puh: :$).

Misschien zijn het wel de maps, ik weet namelijk nog altijd hoe leuk het soms kon zijn om wat te spelen in Nuketown, of hoe je enkele leuke 'traps' kon gebruiken in maps als Radiation (denk ik).

Bewerkt: door vice

Geplaatst:
comment_1917201

ben ik de enige die MW3 beter vindt dan BO?

Ik vind Black Ops wel beter dan MW3. Alleen Survival en de Campagne zijn beter. Ik vind die MW3 multiplayer maps maar niks..

Ik hoop zelf dat ze voor MW3 een mappack uitbrengen met Black Ops/MW1 maps.

Bewerkt: door BiglifeRPG

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1923821

naja volgens mijn mening zuigt mw3

ik hou van zombie ;)

ik weet niet zeker maar ik ben van het weekend tot ronde 77 gekomen, ik dacht hoogste ronde van nederland?

maar dan komt er vast straks wel weer zo iemand aan van:

neeuj joh ik heb ronde 94 gehaald ofzo.

EERST ZIEN DAN GELOVEN!!

BEWIJS:http://www.youtube.com/user/ProjectSkrillexNL?feature=mhee

Geplaatst:
comment_1923843

Ik vind Black Ops wel beter dan MW3. Alleen Survival en de Campagne zijn beter. Ik vind die MW3 multiplayer maps maar niks..

Ik denk niet dat ze in een Infinity Ward-game, Treyarch-mappies gaan releasen, hé :)

Correct me if i'm wrong guys :puh:

ik hou van zombie ;)

ik weet niet zeker maar ik ben van het weekend tot ronde 77 gekomen, ik dacht hoogste ronde van nederland?

EERST ZIEN DAN GELOVEN!!

Ja goed, en nu?

Geplaatst:
comment_1923960

Ik denk niet dat ze in een Infinity Ward-game, Treyarch-mappies gaan releasen, hé :)

Correct me if i'm wrong guys :puh:

ik hou van zombie ;)

EERST ZIEN DAN GELOVEN!!

Ja goed, en nu?

ik wilde het alleen maar even laten weten?

en ik wil ook graag weten wat de andere records zijn van andere mensen zijn!

Geplaatst:
comment_1924310

Ronde 100 is makkelijk om te halen, enige wat je nodig hebt is fcking veel geduld.. (In Solo dan, Co-op inderdaad een stuk moeilijker)

Ja ik was in Five bij ronde 42 gekomen, en er kwamen zo veel zombies dat ik gewoon de horde in rende want het duurde me te lang.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.