Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 174.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1648703

Deze game word ontwikkeld door Treyarch en gaat dus zuigen. De COD hierna word door een nieuw team van Activision gemaakt en gaat waarschijnlijk ook zuigen, omdat de grondleggers van de studio een nieuwe studio zijn begonnen. En toen diezelfde personen weg gingen bij EA nadat ze de Medal of Honor franchise groot hadden gemaakt ging het ook mis.

Geplaatst:
comment_1648710

Deze game word ontwikkeld door Treyarch en gaat dus zuigen. De COD hierna word door een nieuw team van Activision gemaakt en gaat waarschijnlijk ook zuigen, omdat de grondleggers van de studio een nieuwe studio zijn begonnen. En toen diezelfde personen weg gingen bij EA nadat ze de Medal of Honor franchise groot hadden gemaakt ging het ook mis.

Mischien ziet Treyarch eindelijk dat hun COD's zuigen en gaan ze iets beters maken.

Geplaatst:
comment_1650773

het lijkt me in vietnam af te spelen met al die bossen en rivieren

ik hoop niet met al die oude geweren net als WAW want dan word deze cod ook saai :\

naja.... maar de vietnam-oorlog was ook 30-40 jaar later. dan de 2de wereldoorlog.

maar ik zag ook een beetje een flashbacks.

Geplaatst:
comment_1651306

Nieuws voor Black Ops !

hij komt ook voor de wii (staat hier)

Klik

En daar moeten we blij mee zijn? :puh:

Ik heb hoop voor deze COD, het lijkt mij een hele goede te worden.

Ik bedoel, Treyarch heeft niet het IQ van een steen en weet dat Modern warfare (2?) goed aansloegen, natuurlijk zullen ze dan een soort gelijke game maken, maar wel met hun eigen draai eraan. Ik ga hem wel kopen denk ik, maar dat zie ik in de buurt van September nog wel.

Geplaatst:
comment_1651555

Nieuws voor Black Ops !

Klik

Ik bedoel, Treyarch heeft niet het IQ van een steen en weet dat Modern warfare (2?) goed aansloegen, natuurlijk zullen ze dan een soort gelijke game maken, maar wel met hun eigen draai eraan. Ik ga hem wel kopen denk ik, maar dat zie ik in de buurt van September nog wel.

Ze moeten echt niet Modern Warfare 2 gaan na gaan maken. Want qua multiplayer was die echt een fail.

Geplaatst:
comment_1651583

Nieuws voor Black Ops !

Klik

Ze moeten echt niet Modern Warfare 2 gaan na gaan maken. Want qua multiplayer was die echt een fail.

Gespeeld, :{

Ik vond COD MW2 story echt misselijk, je speelde maar wat en had oneindig munitie, ik denk niet dat ik deze game koop, eerst maar even TDU2 en F1.

Geplaatst:
comment_1651607

het lijkt me in vietnam af te spelen met al die bossen en rivieren

ik hoop niet met al die oude geweren net als WAW want dan word deze cod ook saai :\

WAW was juist een van de beste COD's die ik gespeelt heb, ik hou juist wel van vietnam oorlog/ 2de wereld oorlog :) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.