Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 174.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1758147

Wordt Black Ops uberhaupt nog gefixed of is Black Ops verloren? Want naar mijn mening is het nu echt een scheitgame door al die lagg, vastlopers enzovoorts. Zo zonde want het is echt een leuke game.

Geplaatst:
comment_1758204

Ik heb eens per 5 games ongeveer dat ik eruit wordt geknikkerd, dus ik vind het nog wel redelijk. Het is aan de ene kant meer rust dan mw2, aan de andere kant ook weer niet. Waar ik wel van baal is dat als één iemand je ookmaar een halve seconde eerder ziet je eigenlijk al verloren bent.

Geplaatst:
comment_1758239

Ik heb hier 3 filmpjes. Één van een quad kill op domination (het potjes had lagg zoals je ziet) en de andere 2 zijn filmpjes waar we het no scopen en quick scopen gingen testen.

Quad:

http://www.youtube.com/watch?v=xu6XDR_T4x0

Snipe Match:

http://www.youtube.com/watch?v=uUEdBxfzrJw

Snipe Match 2:

http://www.youtube.com/watch?v=fmf2lrT6tm4

Ik had daarnet een potje waar ik 12 op 1 speelde in SnD op Launch. Het ging mannelijk goed maar toen vond de host het heel leuk om z'n xbox uit te drukken :) Match was dus niet opgeslagen, anders had ik 'em wel in delen geupload.

Bewerkt: door Dr.McShizzle

Geplaatst:
comment_1758252

Ik heb eens per 5 games ongeveer dat ik eruit wordt geknikkerd, dus ik vind het nog wel redelijk. Het is aan de ene kant meer rust dan mw2, aan de andere kant ook weer niet. Waar ik wel van baal is dat als één iemand je ookmaar een halve seconde eerder ziet je eigenlijk al verloren bent.

Dat is toch ook gewoon in MW2?

Geplaatst:
comment_1758351

Hangt volgens mij meer van je eigen verbinding af, zo heb ik ook wel eens in MW2 een dikke 2 uur gespeeld zonder één keer lagg, zo heb ik ook een keertje ene halfuurt lang potjes gespeeld waar ik elke keer werd uitgegooid...

Geplaatst:
comment_1758357

Hangt volgens mij meer van je eigen verbinding af, zo heb ik ook wel eens in MW2 een dikke 2 uur gespeeld zonder één keer lagg, zo heb ik ook een keertje ene halfuurt lang potjes gespeeld waar ik elke keer werd uitgegooid...

Nee dat bedoel ik niet want ik heb zelf ook vrijwel nooit lagg in Mw2.

Ik bedoelde dat je ook in MW2 de lul bent als iemand je ook maar een halve seconde eerder ziet.

Geplaatst:
comment_1758504

Ik ben nu prestige 2, 41

Voeg mij ook toe als je zombie wil doen ik doe meestal met 4 mensen rond 8 uur zombies hoogste ronde is 16 xD

(steam: Shotyoudie2)

Bewerkt: door shotyoudie

Geplaatst:
comment_1758517

Ik ben nu prestige 2, 41

Voeg mij ook toe als je zombie wil doen ik doe meestal met 4 mensen rond 8 uur zombies hoogste ronde is 16 xD

(steam: Shotyoudie2)

Kan jij me vertellen hoe ik iemand invite? Want als ik bij zombies naar friends ga>invite friend dan zegt die vriend dat de uitnodiging niet is aangekomen....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.