Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 174.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1763200

is BO de moeite waard om te kopen of niet?

Ik weet het niet meer. Ik wil je wel advies geven. Het spel is supervet! Echt waar. Maar voor mij blijft MW2 de best gemaakte COD.

Oke, maar het is opzich dus wel een spel om erbij te hebben?

Geplaatst:
comment_1763202

Ik weet het niet meer. Ik wil je wel advies geven. Het spel is supervet! Echt waar. Maar voor mij blijft MW2 de best gemaakte COD.

Zeker, als je de serie volgt en leuk hebt gevonden hoort deze er zeker bij. Maar heb nog geen haast. Black Ops wordt al goedkoper. Hij is al goedkoper dan MW2. Als je het vol kan houden wacht nog 2 weekjes. Dan kun je hem wel halen voor 40 euro ongeveer. :cya:

Geplaatst:
comment_1763203

Zeker, als je de serie volgt en leuk hebt gevonden hoort deze er zeker bij. Maar heb nog geen haast. Black Ops wordt al goedkoper. Hij is al goedkoper dan MW2. Als je het vol kan houden wacht nog 2 weekjes. Dan kun je hem wel halen voor 40 euro ongeveer. :cya:

waarom vermindert de waarde dan?

Geplaatst:
comment_1763342

Hij kan dalen omdat ie minder succesvol is (wat ik eigenlijk niet begrijp), of gewoon omdat ze er al heel veel geld mee hebben verdiend, en de prijs daarom niet zo hoog hoeven te houden (ze hadden namelijk al onverwachts het record verbroken van de vorige COD).

In ieder geval, Black Ops is echt een spel dat je moet hebben, niet alleen voor de multiplayer, maar de single player is ook zeer goed. Het is een zeer boeiend verhaal, en bepaalde effecten zijn echt zeer goed vind ik. Dit spel moet je echt halen ^^.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.