Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 174.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1769904

Das vrij in het begin. :D Ik zit nu op Rebirth Island. Best moeilijk.. Iedere keer dat glas kapot. :duh:

Klopt, ben er vanochtend mee begonnen.

Ik ook. :D Als je SOG hebt gedaan dan ben je al een stuk op weg. Dat is de moeilijkste missie uit het spel vind ik. Op Veteran dan.

Edit: Ik ben nu aangekomen bij de laatste missie.

Nog 1 stomme vraag. Waarom wilden die russen dat Mason die cijfers vertaald? Als ze zelf al weten waarover het gaat en het eigenlijk alleen de Amerikanen helpt?

:cab:

Edit2: Campaign op Veteran uitgespeeld. Geeft me toch een voldaan gevoel. ;)

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_1770149

Ik vind sommige stukjes Veteran makkelijker als op Hardened. Ben al best ver. :D

De 3de en de 4de missie zijn moeilijk, als je die hebt voltooid is de rest echt een eitje. :puh:

4e missie is SOG uit mijn hoofd dacht ik. En 3e missie is executive Order Die vond ik best makkelijk eigenlijk. SOG is de moeilijkste missie van het hele spel.

Edit: Ik ga vandaag bezig met alle Achievements van Campaign en alle intel. En ook ff zombie Mode. :D Gister in me 1tje tot 20 gekomen. Ziek toch? :cab:

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_1770223

ik had de 4 missies in het begin die bij castro, Vorkuta, bij kennedy en bij die raket op Veteran gehaald maar geen achievement.

en hoe upload je vanaf je xbox je filmpjes naar je computer?

Geplaatst:
comment_1770226

Met Black Ops moet dat via de CallofDuty site.

Dus niet met kabels naar je pc?

Edit hoe moet je account linken ik kan wel linken maar dan staat er mijn username maar hoe moet je naar je xbox account linken?

Bewerkt: door Cheers.

Geplaatst:
comment_1770296

Gister bij round 20 gekomen met zombies :D

Toen had ik geen kogels meer, en er zat nog een groepje zombies achter me aan.. toen ging ik maar campen in een hoekje met een stroom trap aan.

Maar de trap ging te vroeg uit..

Geplaatst:
comment_1770396

"De eerste downloadable content voor Call of Duty: Black Ops is aangekondigd. Het gaat hier om een multiplayer map pack met vier nieuwe ‘normale’ maps en we krijgen ook een nieuwe zombie schietbaan. Net zoals bij MW2 is deze map pack tijdelijk exclusief voor de Xbox 360.

Fans van Black Ops met een Xbox 360 mogen het eerst aan de slag met deze DLC met de naam First Strike op 1 februari. Als we terugkijken naar de exclusiviteit van de Modern Warfare 2 mappacks kunnen we uitgaan van een extra maandje wachttijd voor de PlayStation 3 en de PC bezitters.

First Strike bevat vier maps voor de competitieve multiplayer. Discovery neemt ons terug naar het onderzoekslab dat we kennen uit de campaign en in Kaowloon mogen we oorlogje spelen op de wolkenkrabbers van Hong Kong die we ook kennen uit een singeplayer missie. Een locatie die misschien miste in de campaign was de Berlijnse muur, maar deze komt nu naar de multiplayer zodat je headshots uit kunt delen rond Checkpoint Charlie. Voor liefhebbers van hockey is er Stadium waarin er geschoten mag worden op een ijshockeybaan. Dan hebben we nog een zombie map met de naam Ascension.

Het pakketje zal 1200 MS points kosten, we mogen dus rekenen op een prijs van ongeveer €14,-."

Bron : klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.