Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 174.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1773738

Goeie tips, ik gebruik zelf ook een ak74u op het moment. Een AK vind ik zonder red dot eigenlijk al prima schieten. Ik heb er een silencer en grip op.

Ooeei, Silencer. Ik gebruikte het eerst altijd. Geen gun zonder. Maar de AKU vind ik echt stukken lekkerder schieten zonder silencer.

Geplaatst:
comment_1773827

Ik probeerde daarstraks wat Demolition, ging goed, ik verdiende telkens tussen 5000 en 10.000 XP, één keer zelfs 15.000.

Had wel veel challenges voltooid, daarom.

EDIT: Ik heb gisteren ook het verhaal uitgespeeld, wat een stom verhaal zeg...

Ik vond het verhaal van MW2 veel spannender, met Shepherd die je verraad, het einde, enzovoort.

Aan dit verhaal was er echt niks :duh:

Het enige dan is dat je er achter komt dat Hudson en Weaver de interrogators zijn en dat Reznov al lang dood is, dat je hem je inbeeld.

Ik heb ook nog een vraagje over het einde...

Wat betekenen die nummers nu? Want ik snap er nog steeds niets van

Bewerkt: door Axelectric_

Geplaatst:
comment_1773842

-EDIT: Ik heb gisteren ook het verhaal uitgespeeld, wat een stom verhaal zeg...

Ik vond het verhaal van MW2 veel spannender, met Shepherd die je verraad, het einde, enzovoort.

Aan dit verhaal was er echt niks duh.gif

Wat betekenen die nummers nu? Want ik snap er nog steeds niets van

Die nummers zenden een boodschap uit. Als je iets bepaald hebt ingeplant gekregen, begrijp je de nummers en voer je uit wat ze vragen. Dit werd gebruikt om Nova 6 te verspreiden. (en Kennedy te vermoorden??)

Verhaal van MW2 vond ik niet echt speciaal. Ik vond dat er maar weinig samenhang was en ik had ook totaal geen voeling met de personages. In Black Ops had ik dat wel.

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_1773884

Ik had het spel een paar daagjes geleend

erg leuke gameplay maar de servers van online stelde me weer teleur

vergeleken met battlefield waren die niet echt goed

voor de rest een leuk spel(vooral met de galil) :dans:

Geplaatst:
comment_1773885

Ik probeerde daarstraks wat Demolition, ging goed, ik verdiende telkens tussen 5000 en 10.000 XP, één keer zelfs 15.000.

Ja, Demolition is ook een hele goede gamemode voor snel XP. Ik zou een Napalm Strike gebruiken ;) Je begrijpt vanzelf wel waarom en wanneer je die tactisch kunt inzetten. Eén keer speelde ik Demolition op Nuketown. Complete chaos natuurlijk nadat 1 Objective de lucht in is. Iedereen gooit granaten naar de overgebleven Objective en kills liggen voor het oprapen. Iedereen is puur kanonnen voer. Jammer genoeg ging ik over het kill limiet heen. Ik had 60,004 XP met 75 kills. En 75 kills mag niet echt volgens Treyarch. Dus kreeg ik m'n XP niet.

Geplaatst:
comment_1773890

Toch vond ik het een slecht verhaal, maar goed iedereen zijn mening :)

Dus van de Rusalka werden die nummers uitgezonden?

Onder de Rusalka.

Dat snap ik ook niet echt, want de Rusalka zat niet vast aan het Broadcast Station, dat stond gewoon op de bodem zeg maar, of zit ik er naast?

Geplaatst:
comment_1774040

Toch vond ik het een slecht verhaal, maar goed iedereen zijn mening :)

Dus van de Rusalka werden die nummers uitgezonden?

Onder de Rusalka.

Dat snap ik ook niet echt, want de Rusalka zat niet vast aan het Broadcast Station, dat stond gewoon op de bodem zeg maar, of zit ik er naast?

Ja wat heeft de Rusalka er mee te maken als het er onder is...

Ja, Demolition is ook een hele goede gamemode voor snel XP. Ik zou een Napalm Strike gebruiken ;) Je begrijpt vanzelf wel waarom en wanneer je die tactisch kunt inzetten. Eén keer speelde ik Demolition op Nuketown. Complete chaos natuurlijk nadat 1 Objective de lucht in is. Iedereen gooit granaten naar de overgebleven Objective en kills liggen voor het oprapen. Iedereen is puur kanonnen voer. Jammer genoeg ging ik over het kill limiet heen. Ik had 60,004 XP met 75 kills. En 75 kills mag niet echt volgens Treyarch. Dus kreeg ik m'n XP niet.

Ja Napalm Strike gebruik ik ook ;) Ik gebruik Spy Plane, Counter Spy Plane en Napalm Strike. Niet echt de beste killstreaks, maar het is gewoon puur tactisch. Spy Plane zodat je de vijand ziet, Counter omdat vijand meestal ook veel Spy Planes hebben, en Napalm omdat ze allemaal campen aan de objective :puh:

Bewerkt: door Axelectric_

Geplaatst:
comment_1774060

Ben je sarcastisch of wa? Als je naar boven zwemt kan je duidelijk zien dat het station niet aan de Rusalka vast zit, of kan het zwemmen?

De Rusalka zit wel degelijk vast aan het Broadcast Station. Je ziet de buizen? Als je naar beneden gaat. Trouwens Reznov is geen verbeelding. Hij heeft echt bestaan en moest jou er van overtuigen om Kennedy te vermoorden, maar Reznov kreeg een eigen wil. Goed verhaal, ik heb hem in totaal 4x uitgespeeld: Recruit, Hardened, Veteran, Recruit (Alle Intels)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.