Jump to content
Geplaatst:
comment_1641205

img4bdac124ae124.jpg

Call of Duty Black Ops

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 9 november 2010

Demo: Onbekend

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door gta_rulez

• Reacties 3.4k
  • Bezichtigingen 174.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1777004

ikzelf ben nu lvl 50. En ik speel meestal met een sniper (de derde, N9... of zoiets). Zalig wapen :sigaar:

Maar ik ben onlangs iemand tegen gekomen met een rode clantag, en volgens ik me laten vertellen heb moet je dan al prestige 13 zijn. :7

Hij had al 16 dagen gegamed. :7

Geplaatst:
comment_1777328

Wat betekenen die paarse medailles (zo lijkt het toch) die je ziet aan het einde van een match vlak voor iemands naam?

Soms heeft heel het team zo'n medaille en soms maar 1 iemand.

Dat is dat je dood bent en (nog) niet gespawnt.

Geplaatst:
comment_1777330

Wat betekenen die paarse medailles (zo lijkt het toch) die je ziet aan het einde van een match vlak voor iemands naam?

Soms heeft heel het team zo'n medaille en soms maar 1 iemand.

Volgens mij als ze dood zijn, dat het er dan staat achter de naam wanneer je ingame op scoreboard kijkt? (zo ja, als ze dood zijn)

Soms zie je een lampje boven iemands hoofd trouwens, iemand enig idee hoe dat komt?

Geplaatst:
comment_1777375

ikzelf ben nu lvl 50. En ik speel meestal met een sniper (de derde, N9... of zoiets). Zalig wapen :sigaar:

Maar ik ben onlangs iemand tegen gekomen met een rode clantag, en volgens ik me laten vertellen heb moet je dan al prestige 13 zijn. :7

Hij had al 16 dagen gegamed. :7

Nee, prestige 14 :7

Bewerkt: door Axelectric_

Geplaatst:
comment_1777376

Dat teken is de purple heart en duidt in feite op de slechtste speler (laagste k/d). Door een bug krijgt helemaal aan het einde iedereen hem even.

Geplaatst:
comment_1777385

Dat teken is de purple heart en duidt in feite op de slechtste speler (laagste k/d). Door een bug krijgt helemaal aan het einde iedereen hem even.

Nee, het duidt gewoon aan dat die speler dood is.. :clown:

Geplaatst:
comment_1777405

Dan is er altijd precies 1 speler dood aan het einde van het potje? Lijkt me sterk.

Ik weet zeker dat het dat is. Ik speel meestal S&D en telkens als er iemand doodgaat, verschijnt dat voor zijn naam. Verder wordt een Purple Heart in het echt ook toegekend aan gewonde of overleden soldaten.

Geplaatst:
comment_1777663

Dan is er altijd precies 1 speler dood aan het einde van het potje? Lijkt me sterk.

Ik weet zeker dat het dat is. Ik speel meestal S&D en telkens als er iemand doodgaat, verschijnt dat voor zijn naam. Verder wordt een Purple Heart in het echt ook toegekend aan gewonde of overleden soldaten.

Sí, dat is correct. :) Sorry, Killer. Maar deze keer klopt het niet. Vaak met TDM heb je dat net 1 speler dood is ivm de gamewinning Killcam. :cya:

Geplaatst:
comment_1777668

Sí, dat is correct. :) Sorry, Killer. Maar deze keer klopt het niet. Vaak met TDM heb je dat net 1 speler dood is ivm de gamewinning Killcam. :cya:

Ja idd, ik ben er net achtergekomen. Boven de score staat er altijd "... alive". Dus stel dat ik in een team zit met 5 mensen, en er staan "3 alive", dan staat er voor 2 anderen hun naam zo'n "Purple Heart. Dus ik ben er ook achtergekomen wat het was.

Ik ben trouwens al level 29 30 (bijna 31) =D. (had het spel al een paar dagen na release, maar ik heb dan een tijdje geen multiplayer gespeeld dus ja..)

Bewerkt: door vice

Geplaatst:
comment_1777931

Ik heb het spel nu rond de 2/3 weken en ik ben level 45, heb een aantal wapens gekocht en een clantag+embleem van de clan op de wapens geplaatst. Het is een mooi spel, de maps lijken ook een stuk groter in vergelijking met Modern Warfare 2, dat is dus een stuk verbeterd. Wat ik wel jammer vind is het feit dat het spel net een half jaar uit is en meteen plaatsen ze een bericht over nieuwe maps, zo blijf je maar bezig met geld uitgeven. Maargoed, gelukkig heb ik nog de tijd om het spel wat meer te verkennen. Ik speel de laatste tijd alleen nog maar Domination en Search & Destroy, waar ik dus in Modern Warfare 2 weer een hekel aan had. Het is raar maar waar. yep.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.