Ik heb mijn GTA IV meerdere keren proberen te reinstaleren, verschillende patches geprobeerd.
(Omdat ik .asi loader wil hebben.. Hmpf.)
(De .asi loaders werken bij v1.0.0 niet, bij mij)
(Bij elke patch heb ik .asi loaders geprobeerd, maar ook zonder)
Bij mij komt dit uit(Zonder .asi):
v1.0.0 = Geen probleem
v1.0.1 = Lagt bij begin, als ik door de uitgang ga van Roman's Apartement, hoef ik alleen maar door één deur te gaan, en dan loopt mijn PC bijna vast. (2FPS)
v1.0.2 = Zelfde(3FPS)
v1.0.3 = Na het laden van de stad, wilt ie niet een nieuw spel starten of een een opgeslagen spel starten en dan loopt het spel vast.
v1.0.4 = Hapert heel erg veel, geen Key Event Logger.
v1.0.0.4/1.0.5 = Zelfde bij 1.0.1 en 1.0.2(5FPS), maar .asi loaders werken wel..(Toen weer .asi loader verwijderd = crash bij laden)
Ik heb mijn GTA IV meerdere keren proberen te reinstaleren, verschillende patches geprobeerd.
(Omdat ik .asi loader wil hebben.. Hmpf.)
(De .asi loaders werken bij v1.0.0 niet, bij mij)
(Bij elke patch heb ik .asi loaders geprobeerd, maar ook zonder)
Bij mij komt dit uit(Zonder .asi):
v1.0.0 = Geen probleem
v1.0.1 = Lagt bij begin, als ik door de uitgang ga van Roman's Apartement, hoef ik alleen maar door één deur te gaan, en dan loopt mijn PC bijna vast. (2FPS)
v1.0.2 = Zelfde(3FPS)
v1.0.3 = Na het laden van de stad, wilt ie niet een nieuw spel starten of een een opgeslagen spel starten en dan loopt het spel vast.
v1.0.4 = Hapert heel erg veel, geen Key Event Logger.
v1.0.0.4/1.0.5 = Zelfde bij 1.0.1 en 1.0.2(5FPS), maar .asi loaders werken wel..(Toen weer .asi loader verwijderd = crash bij laden)
Ik kan eigenlijk niet eens mijn GTA IV updaten..
Bewerkt: door Jockie