Geplaatst: 21 juni 200519 jaren comment_160905 hey,,, ik ben nog niet echt ver marjah,,, ik heb die opdracht waar je een auto moet pimpen en dan moet je naar zo een plek rijden en moet je met fdie auto dansen ofzo!!? hoe moet ditt? plz reageer!! heb t snel nodug
Geplaatst: 21 juni 200519 jaren comment_160911 hey,,,ik ben nog niet echt ver marjah,,, ik heb die opdracht waar je een auto moet pimpen en dan moet je naar zo een plek rijden en moet je met fdie auto dansen ofzo!!? hoe moet ditt? plz reageer!! heb t snel nodug Het zou handig zijn als je vermeld welke versie van het spel je hebt... ps2 xbox pc op de ps2 is het vanzelfsprekend wat je in moet drukken... op de xbox is het hetzelfde verhaal als bij de ps2 op de pc is het geloof ik de nummers 2, 4, 8, 6. op je numpad.
Geplaatst: 21 juni 200519 jaren comment_160915 als je schijn moet gaan doe je dat bijv. door 4 en 7 tegelijk in te druken als ie links naar boven moet
Geplaatst: 21 juni 200519 jaren Auteur comment_160922 tis gelukt :P uhmmm waar BS voor staat?? MOET je die doen?? of zijn dat zomaar bij opdrachjes?
Geplaatst: 21 juni 200519 jaren comment_160930 tis gelukt :P uhmmm waar BS voor staat?? MOET je die doen?? of zijn dat zomaar bij opdrachjes? BS staat voor Big Smoke, die missies moet je doen om 100% te halen en verder te komen.
Geplaatst: 21 juni 200519 jaren comment_160947 okeej!! en R en S dus ook gewoon MOETE?? R staat voor Ryder S staat voor Sweet En zoals je waarschijnlijk ook al door had moet je die missies ook doen!
hey,,,
ik ben nog niet echt ver marjah,,, ik heb die opdracht waar je een auto moet pimpen en dan moet je naar zo een plek rijden en moet je met fdie auto dansen ofzo!!? hoe moet ditt?
plz reageer!! heb t snel nodug