Geplaatst: 3 mei 201015 jaren comment_1643481 Hier mijn creatie: Ongeveer een half uurtje werk. Rates & Comments zijn welkom! Twist @edit: Ik zie net dat ik hem wat scherper had kunnen uitknippen. Dus dat hoeven jullie niet meer te zeggen! Bewerkt: 3 mei 201015 jaren door Twister24
Geplaatst: 3 mei 201015 jaren comment_1643577 Hier mijn creatie: [afbeelding] Ongeveer een half uurtje werk. Rates & Comments zijn welkom! Twist @edit: Ik zie net dat ik hem wat scherper had kunnen uitknippen. Dus dat hoeven jullie niet meer te zeggen! Ik vind die achtergrond wel in de weg zitten. En wat heb je voor de rest aan de afbeelding bewerkt?
Geplaatst: 3 mei 201015 jaren Auteur comment_1643616 Ik heb de kaart gemaakt, de joker zelf uitgeknipt en bijgekleurd. Het is niet 100% perfect, ik weet het. Dat was ook niet de bedoeling. Ik verveelde me en ik dacht ik ga eventjes Fotosoepen.
Geplaatst: 3 mei 201015 jaren comment_1643686 Ik heb de kaart gemaakt, de joker zelf uitgeknipt en bijgekleurd. Het is niet 100% perfect, ik weet het. Dat was ook niet de bedoeling. Ik verveelde me en ik dacht ik ga eventjes Fotosoepen. Ik vind de kaart echt misplaatst. Je ziet er weinig van en het hangt niet samen met de afbeelding.
Hier mijn creatie:
Ongeveer een half uurtje werk.
Rates & Comments zijn welkom!
Twist
@edit: Ik zie net dat ik hem wat scherper had kunnen uitknippen. Dus dat hoeven jullie niet meer te zeggen!
Bewerkt: door Twister24