Jump to content
Geplaatst:
comment_1643493

Welkom bij deze tutorial!

Made by Kai-ShockWave

Downloads

Pricedown font

Vragen, opmerkingen of resultaten kan je hier plaatsen.

post-80436-1272881657,44.png

Toelichting op Punt 8:

- Nadat je stap 7 voltooid hebt pak je de bovenste text-laag (waar je naam in staat)

- Deze laag kopieer je (maak een kopie/duplicate)

- Met deze laag doe je rechtermuis > Convert to object.

- Daarna rechtermuis > Rasterize Layer

Wat we nu gaan doen is deze laag vullen met een witte kleur.

- Houd CRTL ingedrukt en klik op je voorvertoning die in je laag staat (links in de laag).

- Als goed is krijg je nu automatisch een selectie om je text.

- Doe de volgende combinatie: ALT + Backspace of CRTL + Backspace (zorg ervoor dat je 2e kleur WIT is)

- Je selectie vult zich nu met een witte kleur.

- Pak nu je ovale selectie-tool en snij met ALT een stuk weg uit je selectie (zie stap 8, laatste afbeelding)

- Nu volg je de 2 stappen na die afbeelding en zet je je laag op 40% opacity

Downloads

Pricedown font

Vragen, opmerkingen of resultaten kan je hier plaatsen.

• Reacties 176
  • Bezichtigingen 23.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1647660

In mijn signature gebruikte font weet ik zo snel niet. Die van GTAForum text is gewoon het font van deze tutorial (Pricefont dacht ik).

Je gebruikt Luna Bar in je sig.

Hier is mijn outcome. Hoe vinden jullie hem?

oh4bqo.jpg

Traditiegetrouw niet in Photoshop maar in PowerPoint (2010). Iemand geïnteresseerd in een tut? :puh:

Geplaatst:
comment_1647952

In mijn signature gebruikte font weet ik zo snel niet. Die van GTAForum text is gewoon het font van deze tutorial (Pricefont dacht ik).

Traditiegetrouw niet in Photoshop maar in PowerPoint (2010). Iemand geïnteresseerd in een tut? :puh:

Dank voor die lettertypes, EN ik wil wel Tut! :eten: wist niet dat dat met powerpoint kan, kan het ook met 2007???

CYlas

Geplaatst:
comment_1647977

Ik weet niet wat er fout is gegaan bij stap 5, maar opeens lukt ie wel. Ik heb haast nog niks met PhotoShop gedaan, maar van stap 8 snap ik helemaal niks van. Wil iemand (als het mogelijk is) dit toepassen bij mijn plaatje?

post-100818-1273409219,58.png

Geplaatst:
comment_1648965

Je gebruikt Luna Bar in je sig.

Hier is mijn outcome. Hoe vinden jullie hem?

oh4bqo.jpg

o, ja ik ik ik ik :D

:dans:

Bewerkt: door llllllllll

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.