Geplaatst: 3 mei 201015 jaren comment_1643943 Een, in mijn ogen, zeer duidelijk topic. Wat zijn jou favoriete iPod/iPhone apps? Geef ook aan wat voor app het is. Desnoods met een reden. - Unblock Me (game). Zeer verslavend en genoeg levels voor weken speelplezier. - Tap Tap (game). Leuk muzikaal spel en goed voor je reactie. - Hyves/eBuddy (chat). Spreekt voor zich. - Fokke & Sukke. Dagelijks een nieuwe F&S strip. - Loesje. Dagelijks een nieuwe 'Loesje' uitspraak. Brand los. Bewerkt: 3 mei 201015 jaren door Remcconen
Geplaatst: 28 juni 201014 jaren comment_1681299 Leuk! Lego Photo: Hierbij kun je foto's omzetten in een foto wat compleet opgebouwd is uit legosteentjes. Rabobankieren: Spreekt voor zich! Kranten: Héél veel kranten kun je zo lezen, van het AD en de Volkskrant tot New York Times. Lock 'n' Roll: Heel verslavend dobbelspelletje. Record Video: voor de toestellen zonder filmfunctie: Degelijke camera voor nop. Teamviewer: Als ik te lui ben om naar mijn laptop te lopen kan ik hem vanaf mijn iPhone besturen. iBooks: Kun je boeken inzetten, ook in PDF formaat. Als je dus een e-book online koopt of gratis download, kun je ze op via iTunes op je toestel zetten. Uno: Het spelletje De strips van Shaun the Sheep. Erg leuk, vooral voor de kleine! Wake up the box: Een spelletje wat ik vaak online doe, je moet met allerlei constructies een 'box' wakker maken. Twitter: Duidelijk, toch?
Een, in mijn ogen, zeer duidelijk topic. Wat zijn jou favoriete iPod/iPhone apps? Geef ook aan wat voor app het is. Desnoods met een reden.
- Unblock Me (game). Zeer verslavend en genoeg levels voor weken speelplezier.
- Tap Tap (game). Leuk muzikaal spel en goed voor je reactie.
- Hyves/eBuddy (chat). Spreekt voor zich.
- Fokke & Sukke. Dagelijks een nieuwe F&S strip.
- Loesje. Dagelijks een nieuwe 'Loesje' uitspraak.
Brand los.
Bewerkt: door Remcconen