Voordat jullie zeggen dat dit Warez is, ik gebruik mijn R4 niet voor games, maar slechts voor muziek en films, dus is het legaal.
Ik heb sinds kort een probleem. Ik heb Moonshell 2.10 gedownload, en correct geïnstalleerd, en nu komt de grote maar, als ik nu een film(fragment) of een liedje af wil spelen, komt er geen geluid uit mijn DS . Als ik bijvoorbeeld GTA Chinatown Wars erin schuif en dat ga spelen, heb ik gewoon perfect geluid, dus het moet aan de software liggen. Waar kan een optie staan waarmee ik wel gewoon geluid kan krijgen?
Voordat jullie zeggen dat dit Warez is, ik gebruik mijn R4 niet voor games, maar slechts voor muziek en films, dus is het legaal.
Ik heb sinds kort een probleem. Ik heb Moonshell 2.10 gedownload, en correct geïnstalleerd, en nu komt de grote maar, als ik nu een film(fragment) of een liedje af wil spelen, komt er geen geluid uit mijn DS
. Als ik bijvoorbeeld GTA Chinatown Wars erin schuif en dat ga spelen, heb ik gewoon perfect geluid, dus het moet aan de software liggen. Waar kan een optie staan waarmee ik wel gewoon geluid kan krijgen?
Alvast bedankt,
CG