Jump to content
Geplaatst:
comment_1644522

ik wil graag een nieuwe gamemode maken , een custom . maar ik heb niet echt de zin om de hele map af te lopen en allemal spawnpointen te maken om dan hierna alle id's van wagens in te vullen.

is er een script van auto's ? van heel SA dat er ooveral wel wat auto's/moto's/vliegtuigen staan ?

mvg, darkdudefly

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1649557

ik weet het niet echt , ben nog maar een begginende scripter.

wat doe je precies ? /rcon unloadfs carfilter ?

en je bent toch admin he ?

Bewerkt: door darkdudefly

Geplaatst:
comment_1649570

Kun jij nu niet lezen ofzo?? Unload betekent dat je het FS buiten werking stelt dus dat de auto's weggaan. Bij Load komen de auto's er wel te staan. Reload verwijdert ze eerts en zet ze daarna terug.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1649604

Kun jij nu niet lezen ofzo?? Unload betekent dat je het FS buiten werking stelt dus dat de auto's weggaan. Bij Load komen de auto's er wel te staan. Reload verwijdert ze eerts en zet ze daarna terug.

ja natuurlijk kan ik wel lezen, kan jij wel lezen ? ik vroeg of hij /rcon unloadfs carfilter typte. En of hij admin was toen hij dit deed. Niet wat unloadfs doet. 0_0

Geplaatst:
comment_1649872

ja natuurlijk kan ik wel lezen, kan jij wel lezen ? ik vroeg of hij /rcon unloadfs carfilter typte. En of hij admin was toen hij dit deed. Niet wat unloadfs doet. 0_0

OK ok :puh: Ik kan dus niet lezen. Ik dacht dat jij dezelfde was dan diegene waaraan ik het al zei, excuseer daarvoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.