Geplaatst: 5 mei 201015 jaren comment_1644990 Hoi, ik heb dus gedaan op LIVE bewaar wachtwoord, om snel in te kunnen loggen, maar nu staat mijn wachtwoord op msn er ook. Wat kan ik hier aan doen?
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren comment_1644993 Niets, zover ik weet. Het beste wat je gewoon kan doen is Wachtwoord niet bewaren.
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren Auteur comment_1645126 Ja maar dan moet ik het iedere keer intypen bij LIVE...
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren comment_1645204 Het moet maar. Kijk er zijn geen manieren hoe je op Windows live messenger je Wachtwoord niet vastzet en op Games for Windows live wel. Het gebruikt allebei Windows live. En hoe erg is het nou om je wachtwoord eens in te typen. Het is toch geen moeite om een paar letters in te typen om daarna te kunnen gamen. Je bent echt zo weining tijd kwijt aan het intypen van je Wachtwoord dat je het niet merkt bij hoe lang je kan spelen.
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren comment_1645206 Ja maar dan moet ik het iedere keer intypen bij LIVE... heb jij een ander msn aan gemaakt voor live?? ik gebruik me zelfde email adres voor mijn live daarom komt het bij msn ook omdat je eigelijk je zelfde email adres moet doen
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren comment_1645215 Ik heb mijn GfWL account geregistreerd op een Gmail account omdat me hotmail account niet ouder is dan 13, toen.
Hoi, ik heb dus gedaan op LIVE bewaar wachtwoord, om snel in te kunnen loggen, maar nu staat mijn wachtwoord op msn er ook.
Wat kan ik hier aan doen?