Geplaatst: 6 mei 201015 jaren comment_1646144 Beste, Ik heb sinds vandaag dat steam weigerd op te starten. Hij zegt iedere keer dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat ik moet checken of ik wel verbinding met internet heb. Dat doe ik en internet,msn en andere zooi doen het gewoon dus dat zit goed. Wat is dit en hoe kan ik het oplossen? Danku.
Geplaatst: 10 mei 201015 jaren comment_1648789 probeer je eens te registreren met een ander account? Ice
Geplaatst: 10 mei 201015 jaren comment_1648819 is het nog steeds? want ik heb er ook wel eens last van maar vaak lost steam het zelf snel op.
Geplaatst: 15 mei 201015 jaren Auteur comment_1653353 Ik kan niet inloggen op steam en hij lost het zelf ook niet op, al ik hem opstart krijg ik alleen dat hij het niet doet en dan kan ik op opnieuw proberen en cancel drukken, meer niet.
Geplaatst: 19 mei 201015 jaren Auteur comment_1655915 Was er toevallig een update van tevoren? Niet dat ik weet, op een dag deed ik me pc gewoon aan en probeerde in te loggen maar dat lukte niet .
Beste,
Ik heb sinds vandaag dat steam weigerd op te starten.
Hij zegt iedere keer dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat ik moet checken of ik wel verbinding met internet heb.
Dat doe ik en internet,msn en andere zooi doen het gewoon dus dat zit goed.
Wat is dit en hoe kan ik het oplossen?
Danku.