Ik wil op mijn Creative Sound Blaster X-Fi Titanium graag twee geluidssetjes tegelijkertijd aansluiten. Nu moet ik steeds de groene uitgang veranderen, afhankelijk van welk setje ik gebruik. Nou werd er in een oud topic van mij verteld dat ik softwarematig kan zorgen dat ik twee geluidsuitgangen krijg, i.p.v. één (de groene). Ik heb hier even in gezocht de software van Creative, maar kon niks vinden Weet iemand hoe ik dit kan regelen?
En mocht dit lukken, is er dan ook een soort switch waarvan ik van 2x 2.1 (dus beide setjes hetzelfde geluid) naar een 4.2 opstelling kan gaan? Of eigenlijk een 4.1, want de ene subwoofer overstemt de andere sowieso
Ik wil op mijn Creative Sound Blaster X-Fi Titanium graag twee geluidssetjes tegelijkertijd aansluiten. Nu moet ik steeds de groene uitgang veranderen, afhankelijk van welk setje ik gebruik. Nou werd er in een oud topic van mij verteld dat ik softwarematig kan zorgen dat ik twee geluidsuitgangen krijg, i.p.v. één (de groene). Ik heb hier even in gezocht de software van Creative, maar kon niks vinden
Weet iemand hoe ik dit kan regelen?
En mocht dit lukken, is er dan ook een soort switch waarvan ik van 2x 2.1 (dus beide setjes hetzelfde geluid) naar een 4.2 opstelling kan gaan? Of eigenlijk een 4.1, want de ene subwoofer overstemt de andere sowieso
Alvast bedankt!