Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1647761 Hallo! Ik ben geblokkeerd op het forum van SA-MP. Hoe kan ik nu contact met ze opnemen, dat dit een misverstand was?
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren Auteur comment_1647774 Voor die ban zal vast wel een goede reden zijn. Nou, ik zie hier dat het aan mijn leeftijd ligt. Een vriend van me (momenteel niet meer) heeft een tijd geleden een account aangemaakt omdat ik dat zelf toen niet wilde doen. Waarschijnlijk heeft hij toen een te lage leeftijd ingesteld
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1647867 Voor die ban zal vast wel een goede reden zijn. Nou, ik zie hier dat het aan mijn leeftijd ligt. Een vriend van me (momenteel niet meer) heeft een tijd geleden een account aangemaakt omdat ik dat zelf toen niet wilde doen. Waarschijnlijk heeft hij toen een te lage leeftijd ingesteld Jaja, smoesjes! --- ontopic: Stuur eens een PB naar een moderater.
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren Auteur comment_1647896 Voor die ban zal vast wel een goede reden zijn. Nou, ik zie hier dat het aan mijn leeftijd ligt. Een vriend van me (momenteel niet meer) heeft een tijd geleden een account aangemaakt omdat ik dat zelf toen niet wilde doen. Waarschijnlijk heeft hij toen een te lage leeftijd ingesteld Jaja, smoesjes! --- ontopic: Stuur eens een PB naar een moderater. Echt serieus geen smoesje! Alleen hoe kan dat als mijn ip is verbannen?
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1647901 Voor die ban zal vast wel een goede reden zijn. Nou, ik zie hier dat het aan mijn leeftijd ligt. Een vriend van me (momenteel niet meer) heeft een tijd geleden een account aangemaakt omdat ik dat zelf toen niet wilde doen. Waarschijnlijk heeft hij toen een te lage leeftijd ingesteld Jaja, smoesjes! --- ontopic: Stuur eens een PB naar een moderater. Echt serieus geen smoesje! Alleen hoe kan dat als mijn ip is verbannen? Je kan toch wel een Persoonlijk Bericht versturen??
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren Auteur comment_1647908 Kan niet meer op het forum: IP BAN Kan niet meer inloggen : ACCOUNT BAN Hoe?
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren Auteur comment_1648031 Probeer het hier eens: http://sa-mp.com/irc -irc.sa-mp.com- *** Looking up your hostname... -irc.sa-mp.com- *** Found your hostname (cached) SampWeb Erroneous Nickname: Generic nickname
Geplaatst: 10 mei 201015 jaren Auteur comment_1649125 Probeer het hier eens: http://sa-mp.com/irc -irc.sa-mp.com- *** Looking up your hostname... -irc.sa-mp.com- *** Found your hostname (cached) SampWeb Erroneous Nickname: Generic nickname Wat nu?
Hallo!
Ik ben geblokkeerd op het forum van SA-MP.
Hoe kan ik nu contact met ze opnemen, dat dit een misverstand was?