Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1647764 Hoi, ik ben bezig met mijn eindwerk in de opleiding horeca dagopleiding (Syntra). Type: Restaurantlogo Stijl: rustiek en retro Grootte: iets kleiner dan een A4'tje Voorbeeld: - Tekst: Restaurant Donkvijver Rand: Als het erbij past, ja. Kleuren: Retro; niet te fel en opvallend. Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Alvast bedankt! JVJ
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1647785 Ik heb het simpel gehouden: [url=http://img11.imageshack.us/i/bottlek.jpg/][img=http://img11.imageshack.us/img11/1471/bottlek.jpg][/url] (Klik om in volledige grootte te bekijken!) Bewerkt: 9 mei 201015 jaren door Twister24
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1647910 Even snel vraagje tussendoor, het is niet bedoeld voor commerciële doeleinden, toch?
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren Auteur comment_1647912 Even snel vraagje tussendoor, het is niet bedoeld voor commerciële doeleinden, toch? Neen hoor, het is gewoon voor mijn voorblad voor mijn eindwerk. We moeten onze droomzaak op papier zetten. Een hoop werk. En ik zie mezelf echt niet zelfstandige worden. Nieuwe ontwerpen zijn nog steeds welkom!
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1647914 Ik ben ff paar pro fonts aan het downloaden (betaald, JWT ) en dan ga ik bezig ? Bewerkt: 9 mei 201015 jaren door flippie13
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren Auteur comment_1647983 Ik ben ff paar pro fonts aan het downloaden (betaald, JWT ) en dan ga ik bezig ? Ik vind het wel iets hebben. Dit kan ik gebruiken als logo, en die foto van Twist op de voorpagina. Zou je alleen de kleurtjes weg kunnen laten?
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren Auteur comment_1647992 Bedoel je het blauwe? Ja zo is het goed bedankt!
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren Auteur comment_1648041 Ik heb ook even wat geknutseld: Ik zou graag nog zo'n plaatje willen waar de naam niet in voorkomt, maar wel allemaal producten zoals wijn, brood, eten in te zien zijn. Letters heb ik nu al genoeg, maar toch mooi geprobeerd.
Geplaatst: 10 mei 201015 jaren comment_1648504 Ik heb ook even wat geknutseld: Ik zou graag nog zo'n plaatje willen waar de naam niet in voorkomt, maar wel allemaal producten zoals wijn, brood, eten in te zien zijn. Letters heb ik nu al genoeg, maar toch mooi geprobeerd.
Geplaatst: 10 mei 201015 jaren Auteur comment_1648535 Ik heb ook even wat geknutseld: Ik zou graag nog zo'n plaatje willen waar de naam niet in voorkomt, maar wel allemaal producten zoals wijn, brood, eten in te zien zijn. Letters heb ik nu al genoeg, maar toch mooi geprobeerd. Ik geloof dat ik die niet als voorblad kan gebruiken, maar wel tussendoor in de monografie...
Hoi, ik ben bezig met mijn eindwerk in de opleiding horeca dagopleiding (Syntra).
Type: Restaurantlogo
Stijl: rustiek en retro
Grootte: iets kleiner dan een A4'tje
Voorbeeld: -
Tekst: Restaurant Donkvijver
Rand: Als het erbij past, ja.
Kleuren: Retro; niet te fel en opvallend.
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): -
Alvast bedankt!
JVJ