Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1648004 In GTA 4 sterft Ray in de missie: Pest Control maar in de Lost And Damned word zijn keel doorgesneden. Zoiets kun je toch niet overleven.
Geplaatst: 12 mei 201015 jaren comment_1650330 Ray Bocinno gaat wel dood in IV, je moet hem vermoorden in de missie Pest Control.
Geplaatst: 12 mei 201015 jaren comment_1650477 Ray Bocinno gaat wel dood in IV, je moet hem vermoorden in de missie Pest Control. Ja maar hij zit niet in die auto's! ik heb ze allemaal afgezocht maar niks van hem tte bekennen
Geplaatst: 12 mei 201015 jaren comment_1650523 Klopt, dat is hem niet. Je kan het te weten komen door het nieuwsbericht te lezen op de Liberty Tree website. Niet van tekening of een andere Biker? Vond het ook wel een schok toen ik het te horen kreeg, en begreep het ook eerst niet. Niet dat ik moet huilen, alhoewel ik dat wel bijna deed in Uncharted 2 toen Elena bijna dood ging.
Geplaatst: 12 mei 201015 jaren comment_1650552 Klopt, dat is hem niet. Je kan het te weten komen door het nieuwsbericht te lezen op de Liberty Tree website. Niet van tekening of een andere Biker? Andere biker.
Geplaatst: 12 mei 201015 jaren comment_1650561 In GTA IV was het model van Jim Fitzgerald nog niet tot in de puntjes uitgewerkt, laat staan echt bepaald. Vandaar ook zijn totaal andere uiterlijk in TLAD. Het gaat hier dus niet om een andere biker zoals jij zegt jimmiefitz, maar waarschijnlijk versta ik je gewoon verkeerd.
Geplaatst: 12 mei 201015 jaren comment_1650576 In GTA IV was het model van Jim Fitzgerald nog niet tot in de puntjes uitgewerkt, laat staan echt bepaald. Vandaar ook zijn totaal andere uiterlijk in TLAD. Het gaat hier dus niet om een andere biker zoals jij zegt jimmiefitz, maar waarschijnlijk versta ik je gewoon verkeerd. Nee, maar ik koos tussen de keuzes van The360box.
In GTA 4 sterft Ray in de missie: Pest Control maar in de Lost And Damned word zijn keel doorgesneden. Zoiets kun je toch niet overleven.