May 9, 201016 yr Klik Hier is een filmpje over Ufo's over Downtown Los Angeles. Mensen met gevoelige harten niet kijken!
May 9, 201016 yr MSN Nieuws is nou ook niet echt betrouwbaar en ik denk gewoon dat het een Zeppelin was.
May 9, 201016 yr Is het wel geloofbaar? En wat moet dat vodje voorstellen op het einde? Edited May 9, 201016 yr by Grand Theft Auto TOM
May 9, 201016 yr Author Is het wel geloofbaar? En wat moet dat vodje voorstellen op het einde? Geen idee, maar zoiets was een spin dacht ik.
May 9, 201016 yr Ja godver , ik schrok me de ******** . Ik had het kunnen weten met de waarschuwing van die hartproblemen .
May 9, 201016 yr Ja godver , ik schrok me de ******** . Ik had het kunnen weten met de waarschuwing van die hartproblemen . Bedankt dat ik dat leesde voordat de video starten :O maar dat ufo ding = nep net als al die andere nep ufo's aan een touwtje
May 9, 201016 yr Wel waarschuwing gelezen, toch heel erg geschrokken 1 of andere zeppelin die over vliegt en dan een huge spin aan een touwtje. Jaa geloofwaardig Edited May 9, 201016 yr by igi0n
May 9, 201016 yr Author Tuurlijk is het fake, maar dat vliegtuig en dat schieten klonk wel echt. Wel grappig filmpje.
Klik
Hier is een filmpje over Ufo's over Downtown Los Angeles. Mensen met gevoelige harten niet kijken!