Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1648200 Hallo.. toen ik voor het eerst gta 4 speelde viel mij meteen de graffiti van cope2 op.(cope2 is een legende in de wereld van graffiti) Dat zijn de echte graffiti's deze kun je ook terug vinden in het spel zelf. maar ik heb de schrijver zelf nooit gezien(een schrijver is een graffiti spuiter) hij staat op de eerste foto. ook staat er in het spel geen KD in (king destroy) maar er staat king indie waarschijnlijk hebben ze het wat aangepast want indie is ook te vinden in het spel. thanks voor het lezen. laat een reactie achter a.u.b Bewerkt: 9 mei 201015 jaren door kevinbruinewoud
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren Auteur comment_1648230 Post een screenshot uit het spel, aub. staat er.
Geplaatst: 9 mei 201015 jaren comment_1648242 Ik geloof hier wel in want ik ben die Grafitti's tegengekomen in het spel, ik heb me vooral zitten afvragen of die 'King' mogelijk ergens voor stond .
Geplaatst: 12 mei 201015 jaren Auteur comment_1650063 snapmap? waarom dan, het staat echt overal in gta iv. dat king staat voor dat je de beste bent in graffiti. elke stad heeft een andere.
Geplaatst: 12 mei 201015 jaren comment_1650070 snapmap? waarom dan, het staat echt overal in gta iv. Dan nog, Sommige mensen willen het zelf bezoeken voordat ze het geloven. Want op "Hij staat overal" Of dat iemand anders zegt: "Ik heb hem gezien" Is voor sommige mensen niet genoeg. En willen het ook zelf zien.
Hallo..
toen ik voor het eerst gta 4 speelde viel mij meteen de graffiti van cope2 op.(cope2 is een legende in de wereld van graffiti)
Dat zijn de echte graffiti's deze kun je ook terug vinden in het spel zelf.
maar ik heb de schrijver zelf nooit gezien(een schrijver is een graffiti spuiter)
hij staat op de eerste foto.
ook staat er in het spel geen KD in (king destroy)
maar er staat king indie waarschijnlijk hebben ze het wat aangepast want indie is ook
te vinden in het spel.
thanks voor het lezen.
laat een reactie achter a.u.b
Bewerkt: door kevinbruinewoud