gta master 1 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) LittleBigPlanet 2 Ontwikkelaar Media Molecule Uitgever Sony Computer Entertainment Genre Platform (for games) Platforms Sony Playstation 3 Aantal spelers 4 spelers Release 18 Nov 2010 (USA) 19 Januari Demo Closed beta is nu bezig, een demo is te downloaden in de store Zoals je het misschien al weet, deeltje 2 van de populaire game LittleBigPlanet is aangekondigd en er is vandaag ook een trailer met de eerste beelden online gegaan. De game heeft geen subtitel, en heet dus gewoon LittleBigPlanet 2. In dit topic kun je discussiëren over de nieuwe game. Ook zal in de hoofdpost zo veel mogelijk informatie komen te staan. KLIK HIER voor het laatste LBP nieuws. Feiten: Het is mogelijk om echte races te maken die je vanaf vogelperspectief ziet. Er zullen veel nieuwe features zijn, met veel nieuwe materialen. Je kan al je oude DLC en alle oude (ruim 2 miljoen) levels nog gebruiken. Je kan een stoel plaatsen, waar de peler in kan zitten. Als de speler er in zit, verranderd de besturing in de besturing hoe de maker van het level dit ingesteld heeft. Er zal een microchip zijn om lastige schakelingen makkelijker te maken. Er zal een hoed zijn, genaamd de Createnator, die Sackboy op kan zetten en er iets uit kan spawnen. In online multiplayer krijgt iedere speler zijn eigen camera. Er zullen een sooren trampolines zijn: Bouncing pads. gta master 1, Video's Trailer 1: Storyline trailer: Bewerkt: 7 januari 2011 door gta master 1 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Video's E3 2010 Demo: E3 2010 Interview: Gamescom 2010 trailer: Adventure trailer: Grappling Hook trailer: Trailer 1 onderzocht: KlikInterview met de makers: Klik Bewerkt: 7 januari 2011 door gta master 1 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ik weet nog niet zeker of ik del 2 ga kopen. Het eerste deel was in ieder geval heel leuk, maar dit nieuwe deel lijkt meer op een soort van uitbreiding en je hebt ook precies niet heel veel verandering tegenover het eerste deel. Reageren
Dakendak Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Hier alvast een review voor jullie: >>> Door Kai-ShockWave: Review verwijderd, is eigendom van PlaystationPure. Een link of quote is voldoende.<<< Bron PlaystationPure (hier zie je ook afbeeldingen) Reageren
FGras Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 @ hierboven, op PSPure gelezen, geweldig! ^^ Kan niet wachten totdat hij uitkomt! Zal vast en cker een special edition van komen! en die ga ik kopen! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Ik weet nog niet zeker of ik del 2 ga kopen. Het eerste deel was in ieder geval heel leuk, maar dit nieuwe deel lijkt meer op een soort van uitbreiding en je hebt ook precies niet heel veel verandering tegenover het eerste deel. Ik heb gelezen dat je je oude DLC en de oude 2 Miljoen level allemaal nog kan gebruiken, dus het is ook een soort uitbreiding, maar dan een hele hele grote. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 *Bump* Maar er is een nieuwe trailer! Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Leuk filmpje, en leuk om te zien dat je eindelijk iets in je hand kan nemen. Kopen waard! Reageren
FGras Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 graphics zouden ook beter zijn toch? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 graphics zouden ook beter zijn toch? Niet dat ik weet. De levels en DLC zijn backwardscompetable, dus ik denk dat het niet veel scheelt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Ik kan niet wachten op LittleBigPlanet 2! Ook geweldig dat mijn oude levens nog steeds speelbaar zullen zijn in LittleBigPlanet 2 De Amerikaanse releasedatum van LittlebigPlanet is 18 november dus dan zal de Europese datum niet heel ver daarvandaan liggen. Bewerkt: 12 augustus 2010 door Kenny-Petrovic Reageren
Dakendak Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Wel leuk dat je ook Roleplaying games enzo kan maken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik heb via mail een Beta Key ontvangen en hij werkt ook nog. Dus ik ga hem zeker een van de dagen is installeren. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Heb ook een beta key ontvangen! Op mijn psn account die ik nooit gebruik xD (beta key zou alleen verzonden worden naar actieve lbp spelers) Ben hem nu aan het downloaden en ben wel benieuwd Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik heb de Beta gespeeld en ik moet zeggen dat het me wel een leuke game lijkt. Alleen je merkt dat het nog zeker in de testfase zit, zo heb je alleen lege tekstballon. (wat irritant is omdat je geen uitleg krijgt bij bepaalde dingen en hierdoor moet je zelf uitzoeken hoe het werkt) Maar je kan gelukkig al 3 nieuwe features gebruiken: - Het soort trampoline platform. - De grijphaak - De sackbots Ook kan je al een paar kostuums gebruiken, en kan je 3 singleplayer verhaal levels spelen (deze zijn nog niet helemaal af) En je kan ook kostuums van je LBP 1 account overzetten naar je LBP 2 account. Voor de rest hebben de graphics een verbetering gekregen. Maar na het spelen van deze Beta ga ik hem zeker wel kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.