Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1648810

LittleBigPlanet 2

Ontwikkelaar Media Molecule

Uitgever Sony Computer Entertainment

Genre Platform (for games)

Platforms Sony Playstation 3

Aantal spelers 4 spelers

Release 18 Nov 2010 (USA) 19 Januari

Demo Closed beta is nu bezig, een demo is te downloaden in de store

Zoals je het misschien al weet, deeltje 2 van de populaire game LittleBigPlanet is aangekondigd en er is vandaag ook een trailer met de eerste beelden online gegaan. De game heeft geen subtitel, en heet dus gewoon LittleBigPlanet 2. In dit topic kun je discussiëren over de nieuwe game. Ook zal in de hoofdpost zo veel mogelijk informatie komen te staan.

KLIK HIER voor het laatste LBP nieuws.

Feiten:

• Het is mogelijk om echte races te maken die je vanaf vogelperspectief ziet.
  • Er zullen veel nieuwe features zijn, met veel nieuwe materialen.
  • Je kan al je oude DLC en alle oude (ruim 2 miljoen) levels nog gebruiken.
  • Je kan een stoel plaatsen, waar de peler in kan zitten. Als de speler er in zit, verranderd de besturing in de besturing hoe de maker van het level dit ingesteld heeft.
  • Er zal een microchip zijn om lastige schakelingen makkelijker te maken.
  • Er zal een hoed zijn, genaamd de Createnator, die Sackboy op kan zetten en er iets uit kan spawnen.
  • In online multiplayer krijgt iedere speler zijn eigen camera.
  • Er zullen een sooren trampolines zijn: Bouncing pads.

gta master 1,

Video's

Trailer 1:

Storyline trailer:

Bewerkt: door gta master 1

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1784242

Heeft iemand toevallig lbp2 besteld? Ik wil hem alvast reseveren, maar ik zoek leuke pre order bonussen :puh: Pas dan ga ik kiezen waar ik hem bestel. Dus mochten jullie wat weten dan hoor ik het graag :)

Hier staat een overzicht van alle pre-order bonuses. Voor zover ik weet zijn er geen bonussen bij Nederlandse winkels.

Dit wordt ongetwijfeld weer een topgame. LittleBigPlanet 1 was een leuke verrassing, aangezien ik er eerst niet veel van verwacht had. Echter was het gewoon pure fun, zeker als je met wat vrienden in een groep speelde. (Het was leuk om iemand in een ravijn te sleuren :puh:) Community-levels zijn ook geniaal. Het levels maken op zich is niet aan mij besteed, maar ik speel zeker graag de levels van andere mensen. Er zitten echte toppers tussen, ook zijn velen gebaseerd op films/games. In LittleBigPlanet 2 wordt dit alleen maar uitgebreider, dus er zal ook een hele hoop moois uitkomen. :tu:

Geplaatst:
comment_1784285

Heb dagen lang besteed aan LBP 1. Is echt waar gewoon een top game. Wist nog het moment dat ik hem kocht. Stond die gozer raar op te kijken. Van WTF kocht ik als 15 jarige al ziet ik er stukkie ouder uit een game voor 1 jarige. Denk dat LBP 2 dubbel zo goed wordt.

Geplaatst:
comment_1784295

Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar dit deel ga ik zeker downloaden!

Hij komt geloof ik eerst alleen op schijf uit :/

Ik weet niet of er één in je buurt is maar Gamemania geeft een gratis Jak & Daxter kostuum + een gratis sacksackboy figurine (15 cm). :puh:

Geplaatst:
comment_1784875

Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar dit deel ga ik zeker downloaden!

Hij komt geloof ik eerst alleen op schijf uit :/

Ik weet niet of er één in je buurt is maar Gamemania geeft een gratis Jak & Daxter kostuum + een gratis sacksackboy figurine (15 cm). :puh:

Dankjewel! :)

Heb hem meteen besteld, moet wel ff met de trein op en neer, maar kan toch gratis :) Dus dat is dan geen probleem :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1790776

Ik. Vandaag nog alleen met m'n broertje gespeeld omdat ik moest "leren", is wel grappig, vooral in het stuk dat je met zo'n speciale klauw achtig iets dingen op kan pakken en weg kan gooien. M'n broertje pakte steeds bij op in plaats van de pudding-achtige dingen die we moesten oppakken :7

Overigens komt het spel pas morgen officieel uit, maar kreeg tijdens school een smsje van GM dat ik hem mocht ophalen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1791249

Ik heb hem ook nu. Ik kreeg weer te horen dat hij MORGEN pas officieel uitkomt in europa (behalve de collectors edition, die kwam gister uit?!).

Erg goed spel. Ik hoef ook vrij weinig te leren omdat het net als het vorige deel werkt maar dan met meer dingen. Wat ik o.a. een grote vooruitgang vind is het verhaal. De personages spreken nu echt (wat je in je eigen levels ook kan, met microfoon BTW) en het zijn echte sackboys. Dit zorgt ervoor dat je veel meer een verhaal volgd.

Ik kan nog wel alle pluspunten gaan opnoemen, maar dan ben ik nog wel even bezig. Als je er meer van wil weten kun je dat wel in reviews vinden of in de game zelf natuurlijk ;).

Aanrader! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.