Jump to content
Geplaatst:
comment_1648810

LittleBigPlanet 2

Ontwikkelaar Media Molecule

Uitgever Sony Computer Entertainment

Genre Platform (for games)

Platforms Sony Playstation 3

Aantal spelers 4 spelers

Release 18 Nov 2010 (USA) 19 Januari

Demo Closed beta is nu bezig, een demo is te downloaden in de store

Zoals je het misschien al weet, deeltje 2 van de populaire game LittleBigPlanet is aangekondigd en er is vandaag ook een trailer met de eerste beelden online gegaan. De game heeft geen subtitel, en heet dus gewoon LittleBigPlanet 2. In dit topic kun je discussiëren over de nieuwe game. Ook zal in de hoofdpost zo veel mogelijk informatie komen te staan.

KLIK HIER voor het laatste LBP nieuws.

Feiten:

• Het is mogelijk om echte races te maken die je vanaf vogelperspectief ziet.
  • Er zullen veel nieuwe features zijn, met veel nieuwe materialen.
  • Je kan al je oude DLC en alle oude (ruim 2 miljoen) levels nog gebruiken.
  • Je kan een stoel plaatsen, waar de peler in kan zitten. Als de speler er in zit, verranderd de besturing in de besturing hoe de maker van het level dit ingesteld heeft.
  • Er zal een microchip zijn om lastige schakelingen makkelijker te maken.
  • Er zal een hoed zijn, genaamd de Createnator, die Sackboy op kan zetten en er iets uit kan spawnen.
  • In online multiplayer krijgt iedere speler zijn eigen camera.
  • Er zullen een sooren trampolines zijn: Bouncing pads.

gta master 1,

Video's

Trailer 1:

Storyline trailer:

Bewerkt: door gta master 1

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1791270

Volgens Game Mania kwam hij vandaag "officieel" uit, en wikipedia zegt juist gisteren. Dat hij morgen uit zou moeten komen zie ik nergens, alleen als dit UK of Ierland is.

Overigens valt het spel reuze tegen. Dat het verhaallijn met sackboy's is interesseert me geen rommel, de humor daar is gewoon lame, de nieuwe features zoals de grappling hook werken onnatuurlijk en irriterend en doen noit wat je wilt, en ook zie ik weinig terug van die nieuwe engine.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1791322

Volgens Game Mania kwam hij vandaag "officieel" uit, en wikipedia zegt juist gisteren. Dat hij morgen uit zou moeten komen zie ik nergens, alleen als dit UK of Ierland is.

Overigens valt het spel reuze tegen. Dat het verhaallijn met sackboy's is interesseert me geen rommel, de humor daar is gewoon lame, de nieuwe features zoals de grappling hook werken onnatuurlijk en irriterend en doen noit wat je wilt, en ook zie ik weinig terug van die nieuwe engine.

Van eigenlijk alles wat je net gezegd hebt ben ik het niet mee eens.

Is er wel een verbetering qua besturing van je sackboy ? in deel 1 irriteerde ik me daar mateloos aan, het poppetje slingerde gewoon het hele level door.

Kan ik je eigenlijk niet vertellen, omdat ik in deel 1 daar ook nooit last van heb gehad. ;)

Geplaatst:
comment_1791735

Is er wel een verbetering qua besturing van je sackboy ? in deel 1 irriteerde ik me daar mateloos aan, het poppetje slingerde gewoon het hele level door.

Jup, het springen naar links of rechts is aangepast waardoor het beter werkt / realistischer!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1791802

Is deze game wel de moeite om te kopen als je LBP 1 ook al veel gespeeld hebt?

Want het lijkt me meer een heel grote DLC dan een nieuwe game. :puh:

Het is inderdaad te beschouwen als een soort gigantische DLC, die helemaal waar voor je geld is ;) .

Geplaatst:
comment_1791805

Ik ben het er nog steeds niet mee eens. Bijvoorbeeld. In het tweede level dat je met dat haak ding kan kloten, vond jij het toen niet ontiegelijk irritant om al die bubbletjes en items enzo op te halen? Vond jij dat echt prettig en handig werken? Het is imo gewoon een DLC pakket wat meer 40 euro had moeten zijn in plaats van 60-70 euro.

Geplaatst:
comment_1792286

Ik ben het er nog steeds niet mee eens. Bijvoorbeeld. In het tweede level dat je met dat haak ding kan kloten, vond jij het toen niet ontiegelijk irritant om al die bubbletjes en items enzo op te halen? Vond jij dat echt prettig en handig werken? Het is imo gewoon een DLC pakket wat meer 40 euro had moeten zijn in plaats van 60-70 euro.

Je moet wat wennen aan die haak, in het begin is die inderdaad moeilijk te besturen en de bubbles zitten ook op een lastige plaats om te pakken. Maar er moet toch wel iets moeilijk aan LBP zijn. :puh:

Anders is het zo saai.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1792955

Je moet wat wennen aan die haak, in het begin is die inderdaad moeilijk te besturen en de bubbles zitten ook op een lastige plaats om te pakken. Maar er moet toch wel iets moeilijk aan LBP zijn. :puh:

Anders is het zo saai.

Dit dus. ^_^

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
comment_1793455

Ik heb daarnet wat filmpjes gekeken en ik heb maar eén ding te zeggen ''I shit my self for wat ive seen.'' zoals dat tegenwoordig op internet zullen zeggen. Nu alleen nog maar sparen en dan heb ik hem zelf ook.

OffTopic: Heeft iemand misschien een snelle remedie tegen verslaaft zijn aan COD dat is mijn broer, anders worden het maar een paar uurtjes per week voor mij.

Bewerkt: door rienie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.