Jump to content
Geplaatst:
comment_1650212

lb69e.jpg

Welkom in het Red Dead Redemption Talk Topic!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Red Dead Redemption topic?

Het dit topic worden alle meetings besproken voor de game Red Dead Redemption.

Verder worden er hier ook uitslagen van meetings geplaatst, herinneringen en datums.

Je kunt ook zelf vragen stellen over meetings.

Zelf een meeting organiseren?

Kopieer onderstaand formulier en vol hem volledig in.

Let er op dat de meeting niet tijdens de vaste meetings mag plaatsvinden.

[color="#FF0000"]
[size="4"][b]MEETING[/b][/size][/color]
[b]Game:[/b] Red Dead Redemption
[b]Datum:[/b]
[b]Tijd:[/b]
[b]Platform:[/b]
[b]Game modes:[/b]
[b]Max aantal spelers:[/b]
[b]Opmerkingen:[/b]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• Reacties 234
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1660028

Dan moet je betrapt worden bij het vals spelen dan daagt iemand van hen je uit voor zo'n Dead Eye challenge buiten. :puh:

Dat is maar 1 persoon, je moet ze allemaal killen...:7

Wel wat is het probleem? :puh:

Je kan ze één voor één doen, wees er gerust er komen geen nieuwe spelers bij. :puh:

Geplaatst:
comment_1660035

Dan moet je betrapt worden bij het vals spelen dan daagt iemand van hen je uit voor zo'n Dead Eye challenge buiten. :puh:

Dat is maar 1 persoon, je moet ze allemaal killen...:7

Wel wat is het probleem? :puh:

Je kan ze één voor één doen, wees er gerust er komen geen nieuwe spelers bij. :puh:

Nou, toen ik dat straks deed, ging de rest juist weg.:7

Geplaatst:
comment_1660572

Ik probeer nog een paar online trophies te halen onder andere dat je voor zonsondergang naar een bepaalde plek moet reizen en de most wanted trophie, iemand die een keer wil meedoen vanavond of morgen ?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1662299

Gisteren voor het eerst poker gedaan in Red Dead. Ging in het begin aardig moeilijk. Ik startte met 250 points. Ging slecht dus ik daalde naar iets van 150. Daarna alleen maar gebluft en toen speelde ik iedereen weg. Uiteindelijk gewonnen met iets van 1100/1200 points. Alleen te weinig voor de trophie (2000). :7

Geplaatst:
comment_1662326

Gisteren voor het eerst poker gedaan in Red Dead. Ging in het begin aardig moeilijk. Ik startte met 250 points. Ging slecht dus ik daalde naar iets van 150. Daarna alleen maar gebluft en toen speelde ik iedereen weg. Uiteindelijk gewonnen met iets van 1100/1200 points. Alleen te weinig voor de trophie (2000). emo.gif

je moet gesoon heel hard bluffen al lacht er veel in de pot dan folden ze allemaal

Geplaatst:
comment_1662895

Je moet is Liar's Dice doen je kan daar in ongeveer 5 minuten 600 dollar mee verdienen en het is vet makkelijk. :puh:

Poker duurt veel langer en voor Liar's Dice heb je ook een simpele trophy. :puh:

Dan moet je het spel winnen zonder één dobbelsteen te verliezen.

Het is simpel, iedereen start met 5 dobbelstenen die allemaal door elkaar worden geschud.

Jij kan alleen die van jou zien. Dan moet je gokken hoeveel zessen er zijn (het is maar een voorbeeld je kan ook het aantal enen, tweeën, drieën, vieren of vijven raden) dan kan de volgende speler nog een hoger gokken of zeggen dat het vorige bod compleet juist is (dus niks meer of minder) of hij kan zeggen dat het bluf is. (telt alleen als er minder dobbelstenen zijn dan gegokt, meer maakt niet uit) Elke keer als er iemand een dobbelsteen moet afgeven worden ze weer geschud totdat er een winnaar is. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1663118

Poker is ook vet simpel (trophie: haal 2.000 points). Je start de missie "Lucky in Love". Je krijgt daar 1.000 als inzet alleen er is maar 1 ronde (2e ronde maakt hij niet af door de missie). Nu moet je vooral bluffen. Eerste check iets van 50 inzetten en dan volgende naar 250 en dan nog hoger en daarna all-in. Als je mazzel hebt win je de hele pot. Als je de eerste check all-in doet is er de kans dat iedereen gaat folden, langzaam opbouwen dus.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.