Jump to content
Geplaatst:
comment_1650212

lb69e.jpg

Welkom in het Red Dead Redemption Talk Topic!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Red Dead Redemption topic?

Het dit topic worden alle meetings besproken voor de game Red Dead Redemption.

Verder worden er hier ook uitslagen van meetings geplaatst, herinneringen en datums.

Je kunt ook zelf vragen stellen over meetings.

Zelf een meeting organiseren?

Kopieer onderstaand formulier en vol hem volledig in.

Let er op dat de meeting niet tijdens de vaste meetings mag plaatsvinden.

[color="#FF0000"]
[size="4"][b]MEETING[/b][/size][/color]
[b]Game:[/b] Red Dead Redemption
[b]Datum:[/b]
[b]Tijd:[/b]
[b]Platform:[/b]
[b]Game modes:[/b]
[b]Max aantal spelers:[/b]
[b]Opmerkingen:[/b]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• Reacties 234
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1654619

Aangezien het een nieuw spel is, zou je waarschijnlijk wel via de XMB muziek af kunnen spelen? :puh:

Hoop ik wel ja...:puh: Anders heb je geen muziek en dat is dus saai.:7

Geplaatst:
comment_1654926

Ik hoop nu eigenlijk dat ik hem een week te laat krijg. :7 Anders komt het nooit goed met examens. :7

Je kan nogal altijd de kabel van de tv eruit trekken en hem verstoppen. :7

Of gewoon iemand met Pfeiffer zoenen. Heb je tijd genoeg om aan RDR (en slapen) te besteden :)

Geplaatst:
comment_1654956

Ik hoop nu eigenlijk dat ik hem een week te laat krijg. :7 Anders komt het nooit goed met examens. :7

Of gewoon iemand met Pfeiffer zoenen. Heb je tijd genoeg om aan RDR (en slapen) te besteden :)

Pfeiffer :?

@ EOTR: Ik vind hem dan altijd terug :-(

Bewerkt: door Dakendak

Geplaatst:
comment_1654961

Pfeiffer :?

@ EOTR: Ik vind hem dan altijd terug :-(

Klierkoorts. :puh:

Geplaatst:
comment_1655032

Normaal zijn ze groter. :7

Maar ik heb het idee dat je weinig info over RDR krijgt als je het vergelijkt met GTA IV of heb ik dat alleen? :?

Ik ben er wel blij mee. Ik heb geen zin om een overvloed van info te krijgen, waardoor het spel al is verneukt. Ook vind ik het redelijk stom dat ik niet meer op zoek hoef te gaan naar het snelste paard... ik weet gewoon al dat de WarHorse het best is... dat vind ik gay. Ook hoop ik dat de gouden wapens niet de sterksten zijn, hoef je daar ook niet meer op zoek naar te gaan. Stom.

Weet iemand trouwens of je op zoek moet gaan naar de Lim. Edit. zooi, of dat je die gewoon krijgt ofzo?

Geplaatst:
comment_1656024

Ik weet het niet, maar ik hoop dat je het krijgt tijdens een missie (en niet de begin missie :duh: ) Ik hoop ook dat er geen boek komt over RDR, want dat verneukt het spel gewoon... Kan iemand iets niet, gaat ie in de boek kijken. Download dan meteen een savegame. En ja, er is weinig info, alleen trailers :7

Geplaatst:
comment_1656038

Ik heb zo'n boek voor GTA IV, maar alleen voor de collectables en zooi.

Collectables? Dat is juist iets om voor te streven, en te vinden. Maar jullie doen wat je niet laten kunt :-(:N:cya:

Nouja, als jij zonder hulp 200 duiven wilt vinden in heel LC dan doe je maar. :7

Geplaatst:
comment_1656040

Ik heb zo'n boek voor GTA IV, maar alleen voor de collectables en zooi.

Collectables? Dat is juist iets om voor te streven, en te vinden. Maar jullie doen wat je niet laten kunt :-(:N:cya:

Nouja, als jij zonder hulp 200 duiven wilt vinden in heel LC dan doe je maar. :7

Ja, want zo word m'n speeltijd wel X keer uitgerokken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.