Jump to content
Geplaatst:
comment_1650486
GTAGames.nl afbeelding
Assassins Creed: Brotherhood
Ontwikkelaar Ubiosft Montreal Studios
Uitgever Ubisoft
Genre Actie/Avontuur
Platforms PC, Xbox360 en Playstation 3
Aantal spelers 1
Multiplayer Ja
Release Eind 2010
Demo Onbekend

De nieuwe Assassins Creed Brotherhood komt eind van het jaar uit.
Naast een 15 uur durende singleplayer met Ezio, zal er dit keer ook Multiplayer in zitten
waar je tegen elkaar kunt strijden in verschillende modes.

Beeldmateriaal: (klik voor vergroting)

x38txv.jpg

11u9us9.jpg

• Reacties 321
  • Bezichtigingen 32.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1764691

Om zo je signalen te sparen ofzo? :)

(Spoiler hieronder niets te maken met de assasins!)

Heeft iemand eigenlijk gehoord waarom je Lucy moet vermoorden? Want ik heb niet echt meegevolgd gisteren met wat die vrouw zei..

Geplaatst:
comment_1764711

Je moet Lucy vermoorden omdat je dan toegang kreeg tot de waarheid. Je moest iemand vermoorden die het dichtst bij je stond in je leven.

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_1764757

Wat wil je dat ze anders doen..

Uh.. dat ze minimaal 1 missie blijven ofzo. Of dat je ze wegroept als je ze niet meer nodig hebt..

Daarvoor kan je altijd nog de huurlingen inhuren of de dieven, kenmerken van een assasin is nu eenmaal dat ze een moord plegen en dan verdwijnen.

Geplaatst:
comment_1765127

volgens mij is AC 3 in absergo (of hoe je dat ook schrijft) wand op het laatst hoor je 2 mensen praten die volgens mij voor absergo werken

Je bedoelt voor die nieuwe AC? In Abstergo? Denk niet dat het hele verhaal zich afgaat spelen op het bedrijf van de makers van de Animus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.