Jump to content
Geplaatst:
comment_1650486
GTAGames.nl afbeelding
Assassins Creed: Brotherhood
Ontwikkelaar Ubiosft Montreal Studios
Uitgever Ubisoft
Genre Actie/Avontuur
Platforms PC, Xbox360 en Playstation 3
Aantal spelers 1
Multiplayer Ja
Release Eind 2010
Demo Onbekend

De nieuwe Assassins Creed Brotherhood komt eind van het jaar uit.
Naast een 15 uur durende singleplayer met Ezio, zal er dit keer ook Multiplayer in zitten
waar je tegen elkaar kunt strijden in verschillende modes.

Beeldmateriaal: (klik voor vergroting)

x38txv.jpg

11u9us9.jpg

• Reacties 321
  • Bezichtigingen 32.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1752243

Donderdag ligt ie bij mij op de deurmat :D. Ik heb getwijfeld tussen de limited edition & de gewone, maar ik vond toch het niet waard meer geld uit te geven aan wat doosjes en kaartjes (en een kaulo vette harlekijn), dus dan maar de gewone. Weet toch niet zeker of de multiplayer wel leuk genoeg is.

NickOwnage met je limited edition verdwijn uit mijn ogen :-(..

Geplaatst:
comment_1753274

11u9us9.jpg

Is die 2e gast van links niet een snaveldoktor?

Zou wel cool zijn als iedereen in dit spel zowat dood gaat aan de pest.

Ik heb AC nooit echt goed gespeeld met passie om het zo maar te noemen, maar het lijkt me wel een leuke game.

Bewerkt: door j0uk3

Geplaatst:
comment_1753409

2e dude van links is inderdaad een dokter. 1e is de courtisane, 3e is een beul en 4e weet ik niet :puh:.

@EOTR: Ik hoop dat mijn gepreo-rderde woensdag binnen komt, maar weinig kans. Ze worden pas woensdag verstuurd.

Geplaatst:
comment_1753927

2e dude van links is inderdaad een dokter. 1e is de courtisane, 3e is een beul en 4e weet ik niet :puh:.

De vierde lijkt mij gewoon een sluipmoordenaar? :7

Een assasijn om precies te zijn..

Wrong! De 4de is een Officer.

Vandaar die Hidden Blades..

Ik hoop dat 'ie gauw uitkomt, een vriend van mij praat over niets anders dan ACB! Wie van jullie wist er overigens dat er een heuse gang rond ACB op dit forum was? :7

Geplaatst:
comment_1754143

De vierde lijkt mij gewoon een sluipmoordenaar? :7

Een assasijn om precies te zijn..

Wrong! De 4de is een Officer.

Vandaar die Hidden Blades..

Ik hoop dat 'ie gauw uitkomt, een vriend van mij praat over niets anders dan ACB! Wie van jullie wist er overigens dat er een heuse gang rond ACB op dit forum was? :7

Dude. The officer is een soort assassijn. :7 Je krijgt hem zelfs bij het speciale pre-order pack samen met die nar en 2maps. =)

Geplaatst:
comment_1754286

Donderdag ligt ie bij mij op de deurmat :D. Ik heb getwijfeld tussen de limited edition & de gewone, maar ik vond toch het niet waard meer geld uit te geven aan wat doosjes en kaartjes (en een kaulo vette harlekijn), dus dan maar de gewone. Weet toch niet zeker of de multiplayer wel leuk genoeg is.

NickOwnage met je limited edition verdwijn uit mijn ogen :-(..

;) Limited Edition is hier bij Game Mania 5 euro duurder. :)

Geplaatst:
comment_1754711

Ik ga hem straks ophalen bij Game Mania voor m'n broertje. Ik ga er pas mee beginnen als ik AC2 uit heb (net opnieuw begonnen, nu voor de 100%). Maar het kan ook zijn dat Gran Turismo 5 eerder komt dan dat, dus dan ga ik dat no-lifen :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.