Jump to content
Geplaatst:
comment_1650486
GTAGames.nl afbeelding
Assassins Creed: Brotherhood
Ontwikkelaar Ubiosft Montreal Studios
Uitgever Ubisoft
Genre Actie/Avontuur
Platforms PC, Xbox360 en Playstation 3
Aantal spelers 1
Multiplayer Ja
Release Eind 2010
Demo Onbekend

De nieuwe Assassins Creed Brotherhood komt eind van het jaar uit.
Naast een 15 uur durende singleplayer met Ezio, zal er dit keer ook Multiplayer in zitten
waar je tegen elkaar kunt strijden in verschillende modes.

Beeldmateriaal: (klik voor vergroting)

x38txv.jpg

11u9us9.jpg

• Reacties 321
  • Bezichtigingen 32.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1754874

De officiële release datum is pas morgen, hé ;)

Heb me trouwens bedacht, de volgende keer dat ik kans heb om op de PS3 te zitten (of ik sla me broertje er gewoon af, kan ook), ga ik meteen Brotherhood spelen. Ziet er best vet uit.

Geplaatst:
comment_1755245

Hij is wel redelijk onduidelijk op sommige momenten, vind ik. Even een voorbeeld. Ook bij dit spel zitten er meerdere sectoren in het spel. Zo zit er (bijvoorbeeld) een stuk in het midden en eentje ergens in het noorden. Maar daar tussen in zit ook een blok, maar hier kan ik nog niet in. Hoe ik dan van het middenste stuk naar het bovenste kan komen, who knows? Echt zo vervelend.

Geplaatst:
comment_1755322

Ook zijn de glitches en bugs niet helemaal verholpen. Zo had ik net een cutscene waarbij er een filmpje afspeelde. De ondertiteling in dat filmpje liep achter op het geluid, en toen hij oversprong naar het gezicht van Ezio zag je zijn mond bewegen terwijl er geen geluid was o.O. Ook zijn de graphics inderdaad vrijwel onverandert. Dus imo slechter dan die van de eerste Assassin's Creed.

Geplaatst:
comment_1755325

Ook zijn de glitches en bugs niet helemaal verholpen. Zo had ik net een cutscene waarbij er een filmpje afspeelde. De ondertiteling in dat filmpje liep achter op het geluid, en toen hij oversprong naar het gezicht van Ezio zag je zijn mond bewegen terwijl er geen geluid was o.O. Ook zijn de graphics inderdaad vrijwel onverandert. Dus imo slechter dan die van de eerste Assassin's Creed.

Idd. Ik hoop dat ze dit nog fixen want stoor me er eigenlijk wel aan.

Geplaatst:
comment_1755429

Weer hetzelfde als AC II betreft een te vroege release? Dat de developers nog niet alles af hebben en later alles maar in een (betaalde?) patch gooien?

Nee dat niet. Het zijn maar kleine dingetjes die met een simpele kleine patch verholpen kunnen worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.