Jump to content
Geplaatst:
comment_1650486
GTAGames.nl afbeelding
Assassins Creed: Brotherhood
Ontwikkelaar Ubiosft Montreal Studios
Uitgever Ubisoft
Genre Actie/Avontuur
Platforms PC, Xbox360 en Playstation 3
Aantal spelers 1
Multiplayer Ja
Release Eind 2010
Demo Onbekend

De nieuwe Assassins Creed Brotherhood komt eind van het jaar uit.
Naast een 15 uur durende singleplayer met Ezio, zal er dit keer ook Multiplayer in zitten
waar je tegen elkaar kunt strijden in verschillende modes.

Beeldmateriaal: (klik voor vergroting)

x38txv.jpg

11u9us9.jpg

  • Reacties 321
  • Bezichtigingen 32.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1755767

Vond het toch lichtelijk eng. Was net in een grot achtig iets op zoek naar een Romulus sleutel (ofzo, met van die half-wolf mensen), zie je steeds van die manwolven rondlopen aan het einde van de gang, met van die klote muziek op de achtergrond, en skeletten die de hele tijd neerpleuren overal, en iedere gang lijkt dood te lopen. Was wel blij toen ik eruit was :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1756036

Dat nieuwe missie-synchronisatie systeem bevalt me niet echt. Gevechten waarbij je in deel II gewoon je gang kon gaan, mag je hier geen health verliezen. En als je een tombe moet verkennen moet dat binnen zoveel tijd. Als ik ergens een hekel aan heb is dat er missies op tijd lopen waar het totaal niet nodig is. En als je dus die doelen niet haalt heb je geen 100% synchronisatie. Ik wil lekker me gang kunnen gaan in missies en als je alles op tijd moet doen of je mag niet dood dan lukt het vooral niet.

Verder is het een mooie game, veel variatie e.d. :puh:

Geplaatst:
comment_1756283

Hij is wel redelijk onduidelijk op sommige momenten, vind ik. Even een voorbeeld. Ook bij dit spel zitten er meerdere sectoren in het spel. Zo zit er (bijvoorbeeld) een stuk in het midden en eentje ergens in het noorden. Maar daar tussen in zit ook een blok, maar hier kan ik nog niet in. Hoe ik dan van het middenste stuk naar het bovenste kan komen, who knows? Echt zo vervelend.

Heb ik ook, maar dan moet je gewoon een stukje omlopen. :cab:

@ Hierboven: Ja, bullshit best wel.

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1756294

Werken de missies nu ook met zo'n 100% voltooi challenges systeem zoals bij EFLC en RDR? :?

Ja, maar het voegt totaal niks toe aan de gameplay. Een tombe wil je bijvoorbeeld rustig verkennen en je route uitstippelen. Nu moet je dat binnen bijvoorbeeld 8 minuten voltooien. Ik zou het begrijpen als de grot bijvoorbeeld instort over 8 minuten, maar dat is niet het geval. Je moet er gewoon als een rotgang doorheen. Als je op de helft zit en je tijd is om dan heb je maar 50% synchronisatie. Je kan wel doorgaan, maar je hebt de missie niet 100% voltooid. Allemaal dat soort doelstellingen waar je niks aan hebt en de gameplay alleen maar irriteert.

Geplaatst:
comment_1756351

Ja ik vind die doelstellingen die je tijdens een missie krijgt nergens op slaan, bijv verlies geen health of maak een bepaalde vijand af met dat wapen. Zo word je toch wel ingeperkt in wat je kan doen. Laat mij gvd gewoon lekker zelf spelen hoe ik wil.

Geplaatst:
comment_1756665

dat is vreemd ik had last van de glitch dat de trophies niet unlocken, nu ben ikl bij sequentie 3 en nu unlocken de trophies zich weer. heb nu wel de eerste paar gemist. Maar ben wel blij dat het weer normaal is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.