Jump to content
Geplaatst:
comment_1650486
GTAGames.nl afbeelding
Assassins Creed: Brotherhood
Ontwikkelaar Ubiosft Montreal Studios
Uitgever Ubisoft
Genre Actie/Avontuur
Platforms PC, Xbox360 en Playstation 3
Aantal spelers 1
Multiplayer Ja
Release Eind 2010
Demo Onbekend

De nieuwe Assassins Creed Brotherhood komt eind van het jaar uit.
Naast een 15 uur durende singleplayer met Ezio, zal er dit keer ook Multiplayer in zitten
waar je tegen elkaar kunt strijden in verschillende modes.

Beeldmateriaal: (klik voor vergroting)

x38txv.jpg

11u9us9.jpg

• Reacties 321
  • Bezichtigingen 32.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1756674

De multiplayer gooit je ook een beetje in het diepe, als je het mij vraagt. Ja, er zit een tutorial in, maar die tutorial legt alleen de dingen uit die een ezel zelfs begrijpt. Hoe je een achtervolger moet "stunnen" ofzo weet ik nog steeds niet :7

Geplaatst:
comment_1756681

Nee nee, het is iets anders. Ik was bijvoorbeeld zo'n vrouw mens aan het achtervolgen, en opeens toen ik haar bijna wou gaan ownen draaide ze om, klapte ze me op de oren, en viel ik neer (of tolde m'n hoofd rond, een van de twee) en was ik haar kwijt.

Geplaatst:
comment_1757027

Volgens mij wel hoor.

Ik had hetzelfde gedacht over AC2. En dan koopte mijn moeder 'm voor me. En hij was ook gewoon awesome :D

Dus volgens mij is het de €60(/€50) waard :dans:

Ik heb niet veel geld dus ik vraag hem voor kerst :D

Geplaatst:
comment_1757103

Vond het toch lichtelijk eng. Was net in een grot achtig iets op zoek naar een Romulus sleutel (ofzo, met van die half-wolf mensen), zie je steeds van die manwolven rondlopen aan het einde van de gang, met van die klote muziek op de achtergrond, en skeletten die de hele tijd neerpleuren overal, en iedere gang lijkt dood te lopen. Was wel blij toen ik eruit was :7

M'n broertje raakte m'n console niet meer aan :7.

Geplaatst:
comment_1757121

:7

Die virtual challenges dingen zijn ook rete irritant. De tutorial van het free-runnen is super onbegrijpelijk, en die assassin challenges met je hidden blades zijn ook zeer vervelend. Heb wel één van m'n mini assassin's omgetoverd tot een... nou ja, assassin. Wanneer krijg je trouwens betere armour? Dat roman spul vloekt zo erg met m'n blauwe kleren :-(

Geplaatst:
comment_1757472

Ik zit erover te denken om hem ook te halen, is hij de €60 waard ?

Ik zag nog een actie bij Gamemania als je 2 oude games inruilt dan kan je hem voor 40 euro kopen. Ik weet niet of je hier wat aan hebt. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.