Jump to content
Geplaatst:
comment_1650586

Goedemorgen,

Ik ben bezig met DeluxoFunServer en daarvoor heb ik een repairscript gescript waarmee je met "2" je voertuig kan repareren.

Afijn, code is goed (lijkt mij), maar toch krijg ik 2 errors.

C:\Users\Tim\Desktop\GTARP\gamemodes\DFS.pwn(2780) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\Tim\Desktop\GTARP\gamemodes\DFS.pwn(2782) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

Met een editor waarmee je errors/warnings kan vinden, zegt hij dat in if(newkeys == KEY_SUBMISSION) en if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) een fout zit.

Dat geloof ik niet echt.

En dit is mijn script:

	if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
	{
		if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
		{
				SetVehicleHealth(vehicleid,1000);
  				SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Your vehicle has been fixed.");
    			        PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0);
       	        }
  	       }
     }

Boven de code zelf heb ik nog een andere OnPlayerKeyStateChange, namelijk deze:

	if(newkeys == KEY_FIRE)
	{
		if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
		{
	    		AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010);
			    PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0.0, 0.0, 0.0);
			}
		}
	}

Deze is foutloos volgens Pawno.

Kan iemand me helpen?

Mvg,

Deltje

Bewerkt: door Deluxo

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1650592

        if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
               {
                       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                       {
                               SetVehicleHealth(vehicleid,1000);
                               SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Your vehicle has been fixed.");
                               PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0);
                       }
               }

        if(newkeys == KEY_FIRE)
               {
                       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                       {
                               AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010);
                               PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0.0, 0.0, 0.0);
                       }
               }

Bij beide had je een } te veel. ;)

Bewerkt: door megadreams

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.