jvj Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Hallo, ik heb een speciale gouden skin gemaakt voor de gsm van Luis Lopez. Ik was erop gekomen nadat ik Yusuf Amir's gouden gsm zag. Ik was net als Yusuf meteen in de ban van goud; er moest gewoon een gouden gsm komen! Bij deze verklaar ik de officiele 1.0 beta mod als compleet! Het is 's werelds eerste volledige gsm skin mod in het hele GTAIV era. Veel plezier met deze gsm met hoog glamour gehalte! Reacties graag! JVJ Download van gtagaming Download van gtaforum Heb jij nog suggesties voor gouden voorwerpen? Of heb je een vraagje over deze mod? Reageer, stuur me een PB of een mailtje! Bewerkt: 14 mei 2010 door jvj Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) mooi gedaan! wou dat hij ook voor de PS3 bestond van mij een dikke 8/10 Bewerkt: 13 mei 2010 door I-cer Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Ziet er goed uit! Hoeveel karaats is hij? Reageren
Beagle Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Hier staat een hele rij met modificaties voor het mobieltje, er zal er vast wel een bij zitten die de complete telefoon aanpast. Desalniettemin is hij erg mooi gemaakt en ziet er goed uit, zeker het downloaden waard . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Mooi gemaakt! Ik geef je een dikke 9/10! Reageren
LSDesign Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Zeer mooi . veel beter dan die lelijke standaard blauwe mobiel. 9.5/10 Reageren
jvj Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Ziet er goed uit! Hoeveel karaats is hij? Puur goud! 24 karaats dus Daarom weegt hij ook extra zwaar, omda h van massief goud is gemaakt en niet alleen van bladgoud! Hier staat een hele rij met modificaties voor het mobieltje, er zal er vast wel een bij zitten die de complete telefoon aanpast. Desalniettemin is hij erg mooi gemaakt en ziet er goed uit, zeker het downloaden waard . Je hebt het mis hoor! dit zijn gewoon eenvoudige bewegende achtergrondthema's! En voor de rest is er ook nog een mod voor gekleurde toetsen, wat ook heel makkelijk is. Ik ben wel degelijk de eerste met een complete gsm skin! Bewerkt: 13 mei 2010 door jvj Reageren
Fezz Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Geweldig. Meteen gedownload! Dat had ik nodig. Reageren
jvj Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Magnifique! 9/10 Bedankt! Op GTAGaming heb ik ook al hoge ratings gekregen! Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Gewoon prachtig gemaakt! Een 9/10 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Lijkt heel erg veel op een HTC. Mijn complimentjes! Reageren
jvj Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) Lijkt heel erg veel op een HTC. Mijn complimentjes! Nu je het zegt...R* moet zich toch ergens op gebaseerd hebben. Nieuw Goud Nieuws! Mijn beta versie voor Luis' gouden oorring is ontwikkelt! Alleen staat het nog niet volledig op punt, Luis' gezicht is een beetje verduisterd door de bewerking... Hier alvast een voorproefje. houd er rekening meedat deze beta nog verder ontwikkeld moet worden! Zodat Luis' huid weer goed is en de oorring echt mooi wordt. Bewerkt: 14 mei 2010 door jvj Reageren
Vice-King Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 mooi gedaan! wou dat hij ook voor de PS3 bestond van mij een dikke 8/10 dat kan ook wel maar dat illegaal >>> Door Beagle: Wij bespreken dat niet op dit forum, zie de regels.<<< Reageren
jvj Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 mooi gedaan! wou dat hij ook voor de PS3 bestond van mij een dikke 8/10 dat kan ook wel maar dat illegaal Hoe gaat dat dan? >>> Door Beagle: Wij bespreken dat niet op dit forum, zie de regels. Er naar vragen is ook niet toegestaan.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.