Jump to content
Geplaatst:
comment_1651133

DownloadManager.gif

Versie: 1.0.2

Wat is EGPH Download Manager?

EGPH Download Manager is een programma dat is gemaakt door mij en is gereleasd door EGPH Software van EGPH Productions, je voert simpelweg een link in van het bestand of programma dat je wil downloaden en drukt op Downloaden en nadat je de path aanduidde zal de Download Manager beginnen met het downloaden, downloaden via de Download Manager gaat sneller dan downloaden via je browser.

We zijn ook bezig met een Download Info file te maken (extensie: .down) die je op jou site kan gebruiken om een download informatie als beschrijving mee te geven voor de Download Manager, helaas is deze functie nog niet volledig werkend.

De huidige versie is enkel in het engels maar EGPH Download Manager zal binnenkort ook in het nederlands te vinden zijn in 1 van de volgende versies, bij het openen van de Download Manager word er gekeken of er een nieuwe versie is, er zitten nog enkele bugs in de Download Manager waaronder het kunnen downloaden van niet bestaande bestanden en programma's die dan overigs leeg zijn, er zijn ook nog geen iconen gemaakt maar dat zal in de volgende versie worden toegevoegd.

____________________________________________________________________________________________

EGPH Productions is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door dit programma,

dit programma is FREEWARE wat bekend dat het gratis is, je mag het niet zelf releasen zonder vermelding van de maker (mij en EGPH Software van EGPH Productions dus) en je mag er ook geen geld voor vragen.

Heb je een bug gevonden of heb je een vraag, je mag altijd een reactie plaatsen in dit topic.

Download v1.0.2

Download v1.0.1

Download v1.0.0

Changelog:

v1.0.0

~ Eerste release.

v1.0.1

~ Enkele errors opgelost.

v1.0.2

~ Extensies toegevoegd: Klik hier voor de extensie lijst.

~ Icoon toegevoegd.

~ Maximaliseren uitgezet.

~ EGPH Download Manager werkt nu ook voor .net framework 2.0 en hoger (eerder was enkel: .net framework 4.0).

Bugs

Tijden van downloaden kloppen niet.

MVG,

Megadreams

Bewerkt: door megadreams

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1653187

Voor zo,n websites is de Download Manager niet gemaakt, omdat dat vrijwel niet te doen is, bij zo,n websites zal je toch wel via je browser moeten downloaden, tenzij dat je de link uit die knop krijgt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1655465

Dit is gemaakt met Visual Basic, ik ben bezig met v2.0.0 die via een installer zal werken en alle bestanden zal downloaden en installeren, dit omdat EGPH Download Manager gebruik gaat maken van bestanden voor meerdere nieuwe functies, de installer word gemaakt in C++, EGPH Download Manager zal misschien binnenkort ook worden herschreven naar C++.

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1666735

EGPH Download Manager is niet dood, ik ben nog bezig aan v2.0.0 omdat ik echt veel mogelijkheden erin wil, je zal zelfs de layout van het programma kunnen wijzigen, er zal wel een installer komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.