Jump to content
Geplaatst:
comment_1651318

Hooi,

Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met simpele texture mods en ik heb geprobeerd van de Dollar ketting een Euro ketting te maken.. Ik heb de goeie texture gevonden en ik heb de Dollar ook veranderd in een Euro, maar er zit nog een schaduw achter van de Dollar. Mijn vraag is dus; hoe verander ik die schaduw?

Zo ziet het er in game uit (let niet op het shirt :7)

1273767118-270.png

De texture

1273767119-820.png

Bewerkt: door BoerBanaan

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1651423

Aangezien de gehele achtergrond zwart is op de texture, zit daar wss het dollartekenschaduw (ofzoiets :puh:) in verborgen. Als je de achtergrond van zwart naar wit zou maken, en dan een schaduw van de euro in het zwart, zou dat misschien helpen.

Succes! :)

Geplaatst:
comment_1651435

Heb je die nou toch gemaakt? :7 Hij ziet er bijzonder realistisch uit, tegenwoordig kunnen euro tekens toch eenvoudigweg een schaduw van een dollar verkrijgen :schater::bonk:

ALs je echt cool wil zijn koop je EFLC en neem je mijn gouden gsm mod! http://www.gtaforum.nl/topic/112413-solid-golden-cellphone/

Bewerkt: door jvj

Geplaatst:
comment_1651463

Dat dollar teken op de achtergrond is de alpha map die je niet aangepast hebt. Die zorgt ervoor dat bepaalde delen onzichtbaar worden waardoor het lijkt alsof het uit één stuk materiaal bestaat. Die alpha map zit bij de alpha channel van de texture in de TXD. Verder een vrij simpele modificatie, maar het is een begin :).

@JVJ: Je kan je mod ook in je handtekening of statusupdate zetten ipv het hier te zetten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1652936

Dat dollar teken op de achtergrond is de alpha map die je niet aangepast hebt. Die zorgt ervoor dat bepaalde delen onzichtbaar worden waardoor het lijkt alsof het uit één stuk materiaal bestaat. Die alpha map zit bij de alpha channel van de texture in de TXD. Verder een vrij simpele modificatie, maar het is een begin :).

Hoe? :7

Geplaatst:
comment_1652946

Dat dollar teken op de achtergrond is de alpha map die je niet aangepast hebt. Die zorgt ervoor dat bepaalde delen onzichtbaar worden waardoor het lijkt alsof het uit één stuk materiaal bestaat. Die alpha map zit bij de alpha channel van de texture in de TXD. Verder een vrij simpele modificatie, maar het is een begin :).

Hoe? :7

Als je in TXDWorkshop je txd opent staat er helemaal onderaan dit:

Image, Alpha / mask, Mixed View

klik op de alpha en dan krijg het :)

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.