May 13, 201016 yr Author ziet er goed uit maar 1 minpuntje, ze voetballen niet op zo lang gras Weet ik, maar het kan ook laag graag van heel dicht bij zijn Ik kon geen ander plaatje vinden wat goed stond iig, bedankt!
May 14, 201016 yr ziet er goed uit maar 1 minpuntje, ze voetballen niet op zo lang gras Weet ik, maar het kan ook laag graag van heel dicht bij zijn Ik kon geen ander plaatje vinden wat goed stond iig, bedankt! ben je ook echt voor frankrijk??
May 14, 201016 yr Author ziet er goed uit maar 1 minpuntje, ze voetballen niet op zo lang gras Weet ik, maar het kan ook laag graag van heel dicht bij zijn Ik kon geen ander plaatje vinden wat goed stond iig, bedankt! ben je ook echt voor frankrijk?? Ja Ik ben driekwart frans daarom
Ik kwam op het idee door jellemuis