Geplaatst: 14 mei 201015 jaren comment_1651542 zoals je hebt gezien in mijn vorige onderwerp heb ik DE LOTTO GEWONNEN!!! Budget:heb genoeg Doel:Gamen als gta4,crysis Desktop of laptop:laptop Besturingsysteem:Liefst Windows 7 Voorkeuren voor merk:ATI en Intel laat je maar horen!
Geplaatst: 16 mei 201015 jaren comment_1653462 Je wint bij de loterij een bepaald gedrag. Geen bodemloze put. Als je je geld steeds in té dure dingen gaat doen, en ze daarna worden gejat, blijft er na een tijdje niet echt veel van het geld over, lijkt mij. Weet je, je moet dan ook geen auto kopen. Misschien word hij wel gestolen. Koop dan liever een fiets, die kost niet zoveel
Geplaatst: 16 mei 201015 jaren comment_1653572 Euh sorry hoor. Het is toch zijn geld. Hij doet er mee wat hij wilt. Als hij een mooie XXODD wilt kopen, laat 'm z'n gang gaan. Oja, zou ik gaan voor 4GB, je hebt echt niet meer nodig als je gamet.
Geplaatst: 16 mei 201015 jaren comment_1653743 Weet je, je moet dan ook geen auto kopen. Misschien word hij wel gestolen. Koop dan liever een fiets, die kost niet zoveel Jamaar een fiets kan ook gestolen worden! OT: Ik snap niet zo goed waarom je hier op 14 mei de duurste laptop en PC aanvraagt, en op 15 mei in dit topic vraagt of je PC uit de prehistorie GTA San Andreas aan kan.. Heb je daar dan niet je superdeluxe PC/laptop voor?
Geplaatst: 16 mei 201015 jaren comment_1653759 Weet je, je moet dan ook geen auto kopen. Misschien word hij wel gestolen. Koop dan liever een fiets, die kost niet zoveel Jamaar een fiets kan ook gestolen worden! OT: Ik snap niet zo goed waarom je hier op 14 mei de duurste laptop en PC aanvraagt, en op 15 mei in dit topic vraagt of je PC uit de prehistorie GTA San Andreas aan kan.. Heb je daar dan niet je superdeluxe PC/laptop voor? Maar een fiets kost niet zoveel. En hij wilt een laptop voor de nieuwere games
Geplaatst: 16 mei 201015 jaren comment_1653940 Weet je, je moet dan ook geen auto kopen. Misschien word hij wel gestolen. Koop dan liever een fiets, die kost niet zoveel Jamaar een fiets kan ook gestolen worden! OT: Ik snap niet zo goed waarom je hier op 14 mei de duurste laptop en PC aanvraagt, en op 15 mei in dit topic vraagt of je PC uit de prehistorie GTA San Andreas aan kan.. Heb je daar dan niet je superdeluxe PC/laptop voor? Hij moet hem eerst nog bestellen etc. Maar hij wil nu al SA spelen, dus dan gaat hij het alvast op zijn systeempje doen en als hij zijn spul heeft daarop.
Geplaatst: 16 mei 201015 jaren comment_1654107 Hij moet hem eerst nog bestellen etc. Maar hij wil nu al SA spelen, dus dan gaat hij het alvast op zijn systeempje doen en als hij zijn spul heeft daarop. Ah vandaar, ongeduldig mannetje hoor! Maar ik zou toch meteen doorgaan naar IV, ik heb SA sindsdien met geen vinger meer aangeraakt Ben trouwens benieuwd naar de pics van beide PC's als je ze binnen hebt!
Geplaatst: 16 mei 201015 jaren Auteur comment_1654267 Hij moet hem eerst nog bestellen etc. Maar hij wil nu al SA spelen, dus dan gaat hij het alvast op zijn systeempje doen en als hij zijn spul heeft daarop. Ah vandaar, ongeduldig mannetje hoor! Maar ik zou toch meteen doorgaan naar IV, ik heb SA sindsdien met geen vinger meer aangeraakt Ben trouwens benieuwd naar de pics van beide PC's als je ze binnen hebt! haha ik heb voor 15 euro GTA 4 gekocht van mijn vriend op zijn pc werkt het niet Bewerkt: 16 mei 201015 jaren door SanAndreasStories
zoals je hebt gezien in mijn vorige onderwerp heb ik DE LOTTO GEWONNEN!!!

Budget:heb genoeg
Doel:Gamen als gta4,crysis
Desktop of laptop:laptop
Besturingsysteem:Liefst Windows 7
Voorkeuren voor merk:ATI en Intel
laat je maar horen!